اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 48 ساعت گذشته

81 کیلوگرم تریاک و هروئین در لرستان کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی لرستان گفت: طی 48 ساعت گذشته تاکنون 80 کیلوگرم تریاک و یک و نیم کیلوگرم هروئین در لرستان کشف و ضبط شد.

81 کیلوگرم تریاک و هروئین در لرستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامعباس غلام‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: قرار بود محموله هروئین از مقصد ارومیه به سمت خوزستان انتقال داده شود که این محموله در کنار رودخانه لرستان از اعضای دو باند مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی زمان کشف این مواد مخدر را طی 48 ساعت گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر طی عملیاتی با توقیف دو دستگاه خودروی سواری موفق به کشف این محموله‌های مواد مخدر شد.

وی با بیان اینکه 80 کیلوگرم تریاک کشف شده در سیلندر خودرو جاسازی شده بود، گفت: مبدأ حرکت این محموله استان فارس بوده که قاچاقچیان آن در لرستان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: در ارتباط با محموله تریاک پنج نفر و هروئین نیز سه نفر دستگیر و دو خودروی نیسان و زانتیا هم از سوداگران مرگ به دست آمده است.

غلامزاده با اشاره به رشد 31 درصدی کشفیات مواد مخدر و انهدام باندهای قاچاق طی سه ماهه اخیر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته گفت: در این مدت  348 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که 2 هزار و 178 معتاد از جمله 200 معتاد پر خطر و آلوده نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی و یا به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی گفت: نیروی انتظامی در سه بخش حمل، انهدام باند و برخورد با خرده‌فروشان با تلاش شبانه‌روزی و جدیت در امر مبارزه با مواد مخدر در سطح استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول