اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه بازیافت اردبیل:

بساط کارگاه‌های غیر‌مجاز باید برچیده شود

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه بازیافت استان اردبیل گفت: ضرورت دارد به همت مسئولان استان اردبیل بساط کارگاه‌های غیر‌مجاز سی‌ان‌جی برچیده شود.

بساط کارگاه‌های غیر‌مجاز باید برچیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا فلاحی ظهر امروز در جلسه کار گروه امور عمرانی و زیر‌بنایی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 30 مجموعه کارگاهی غیر‌مجاز نصب و راه‌اندازی کیت‌های سی‌ان‌جی در سطح شهر اردبیل و برخی از شهرستان‌ها فعال هستند که باید از اقدام و فعالیت آنها که گاه اقدامشان خطر‌آفرین است جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت چنین کارگاه‌هایی گاه به وارد آمدن خسارات میلیونی به خودروهای مراجعه‌کننده منجر شده به طوری که به دلیل عملکرد غیر‌فنی این مجموعه‌های غیر‌مجاز حوادث ناشی از حریق و آتش گرفتن خودروها به شدت افزایش یافته است.

مدیر موسسه بازیافت استان اردبیل با اعلام اینکه عمر کپسول‌های سی‌ان‌جی 15 سال است و هر پنج سال باید بازرسی‌ها و رسیدگی فنی و همچنین مراقبت‌های لازم انجام شود، یادآور شد: در این زمینه تنها کارگاه مجاز مربوط به موسسه بازیافت اردبیل است که با مجوز رسمی از دستگاه ذیربط چندین سال است که با رعایت نکات ایمنی و موازین فنی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

فلاحی گفت: تاکسی‌ها نیز اغلب زیر نظر ستاد حمل و نقل و سوخت کشور مجوز دوگانه‌سوزی می‌گیرند و با وسایل و تجهیزات استاندارد و مخازن ایمن،کار آنها برای دوگانه‌سوز کردن خودروهایشان به سرعت انجام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: ما بعد از نصب کپسول سی‌ان‌جی به همت همکاران متخصص و مجرب خود آموزش‌های لازم را به صورت فنی به صاحبان خودرو ارائه می‌کنیم و به آنها توصیه می‌کنیم در مدت پنج سال برای بازرسی و سرویس‌کاری مجدد به مرکز مجاز نصب کپسول‌های سی‌ان‌جی مراجعه کنند و نسبت به تست ادواری خودروهای خود از طریق مراکز مجاز اقدام کنند.

مدیر موسسه بازیافت استان اردبیل تصریح کرد: ما آمادگی داریم برای جلوگیری از برخی حوادث ناگوار که امکان آن با نصب کپسول‌های سی‌ان‌جی در مراکز معتبر بسیار پایین است خدمات رایگانی را ارائه دهیم تا مشکل حاد و خاصی به وجود نیاید.

فلاحی ادامه داد: صاحبان خودروها در تست‌های سالانه خود برچسب‌های ایمنی خودرو را دریافت می‌کنند و به یقین با رعایت موازین یادآوری شده و مورد اشاره از بروز حوادث متعدد جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه فعالیت 50 جایگاه سی‌ان‌جی را خاطرنشان کرد و گفت: هشت جایگاه سی‌ان‌جی در مرحله بهره‌برداری است که قرار است امسال در شبکه توزیع فعالیت خود را آغاز کنند.

ایرج بیگدلو با یادآوری اینکه هم اکنون در هیچ نقطه‌ای از شهر اردبیل و دیگر شهرها با کمبود جایگاه مواجه نیستیم، بیان داشت: انتظار داریم جایگاه‌داران به ویژه شهرداران بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت کرده و از خدمات مطلوب این شرکت بهره‌مند شوند.

وی همچنین در رابطه با حل مشکل روشنایی جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان در پایان اظهار داشت:‌ شهرداری‌های استان و شرکت نفت باید در خصوص نگهداری مطلوب با هدف جلوگیری از تعطیلی و واگذاری تاسیسات و تجهیزات ایمنی جایگاه‌ها اقدام کنند تا مراجعه‌کنندگان با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول