اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارتباطات مؤسسه ولاء منتظر خبر داد

برگزاری سلسله نشست‌های «انقلاب، مخاطرات امروز و فردا» در قم

خبرگزاری فارس: معاون ارتباطات مؤسسه ولاء منتظر از برگزاری سلسله نشست‌های انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا در قم خبر داد.

برگزاری سلسله نشست‌های «انقلاب، مخاطرات امروز و فردا» در قم

حجت‌الاسلام محمد صلاح‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: سلسله نشست‌های «انقلاب اسلامی، مخاطرات امروز و فردا از سلسله‌ نشست‌هایی است که در مؤسسه ولاء منتظر به منظور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصویب اعضای شورای سیاست‌گذاری مؤسسه ولاء منتظر، مقرر شد چهار همایش با نگاه به بیداری اسلامی در ابعاد مختلف از قبیل چگونگی شکل‌گیری، ماهیت و هویت بیداری اسلامی، آسیب‌شناسی و همچنین آینده بیداری اسلامی در قالب سلسله نشست‌هایی در سال 91 برگزار شود.

معاون ارتباطات مؤسسه ولاء منتظر افزود: در حاشیه این نشست‌ها مباحث تحلیلی در زمینه مسائل مربوط به بیداری اسلامی از جمله مسائلی مانند تحلیل وقایع سوریه با حضور اساتید این عرصه مطرح خواهد شد.

وی ابراز داشت: نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها نیمه دوم خرداد 91 با حضور اساتید، فعالان عرصه بیداری اسلامی و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

*برپایی نمایشگاه عصر امام خمینی(ره) در جوار حرم حضرت معصومه(س)

صلاح‌زاده با اشاره به اقدامات مؤسسه ولاء منتظر در 14 و 15 خرداد خاطر نشان کرد: نمایشگاه عصر امام خمینی(ره) با هدف ترویج مبانی و ویژگی‌های عصر امام خمینی(ره) در روزهای 14 و 15 خرداد در جوار حرم کریمه اهل‌بیت(س) برپا شد.

وی گفت: در این نمایشگاه محصولات متنوعی در رابطه با موضوعاتی مانند بیداری اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی و میلاد امام علی(ع) به نمایش گذاشته شد.

معاون ارتباطات مؤسسه ولاء منتظر ادامه داد: مجری کار مؤسسه ولاء منتظر بود که نهادهایی مانند اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قم با این مجموعه همکاری داشتند.

وی اذعان داشت: در این نمایشگاه مجموعه‌ تابلوهایی با موضوعات ولایت فقیه، نظریات امام خمینی(ره)، بیداری اسلامی و ولادت امام علی(ع) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

صلاح‌زاده ابراز کرد: از دیگر فعالیت‌های این نمایشگاه برگزاری سلسله نشست‌های عصر امام خمینی با حضور اساتید برجسته علوم سیاسی بود.

وی افزود: غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه عصر امام خمینی(ره) با حضور کارشناس کودک و نوجوان در این نمایشگاه فعالیت کرده و موضوع نمایشگاه به زبان کودکانه و در قالب نقاشی، شعر، دکلمه و داستان تبیین شد.

معاون ارتباطات مؤسسه ولاء منتظر ادامه داد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوعات بیداری اسلامی و دیگر مسائل مرتبط با انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این نمایشگاه انجام شد.

*اهدای هزار جلد کتاب در 14 و 15 خرداد

وی گفت: در این ایام در نمایشگاه غرفه‌هایی مخصوص کتاب‌های اهدایی داشتیم که حدود هزار جلد کتاب در این دو روز میان زائران حرم کریمه اهل‌بیت(س) و مردم قم توزیع شد.

صلاح‌زاده خاطر نشان کرد: مسابقه کتابخوانی یاد یار نیز در این روزها با موضوع وصیت‌نامه امام خمینی برگزار شد و حدود هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

وی افزود: در این مسابقه از متن وصیت‌نامه امام خمینی(ره) سئوالاتی مطرح شده بود که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت که پس از اتمام مهلت ارسال پاسخ‌نامه‌ها، نفرات برگزیده تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول