اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن پرفیوژن امارات متحده عربی:

ایران از نظر درمان بیماری‌های قلبی در ردیف کشورهای پیشرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن پرفیوژن امارات متحده عربی گفت: ایران از نظر درمان بیماری‌های قلبی در ردیف کشورهای پیشرفته است.

ایران از نظر درمان بیماری‌های قلبی در ردیف کشورهای پیشرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن کارگر در حاشیه پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق خراسان‌رضوی که در بیمارستان رضوی مشهد مقدس در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه ایران در زمینه درمان بیماری‌های قلبی اظهار داشت: ایران در مقایسه با دیگر کشورهای خاورمیانه از نظر درمانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی در ارتباط با اهمیت حضور پرفیوژنی در حین عمل جراحی گفت: اعمال جراحی قلب بدون حضور پرفیوژنیست‌ها که مسئولیت نظارت بر عملکرد ماشین‌های قلب و ریه مصنوعی در حین عمل جراحی را برعهده دارند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی تاکید کرد: باید توجه داشت که در اعمال جراحی قلب حیات بیمار برعهده پرفیوژنیست‌ها است.

رئیس انجمن پرفیوژن امارات متحده عربی در ادامه با اشاره به روش‌های پیش‌گیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی اظهار کرد: تغییر سبک زندگی در افراد و کاهش استرس در افراد و جوامع بشری از بهترین روش‌های پیش‌گیری در ارتباط با ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی است.

هم‌چنین ایجاد جامعه سالم از دیگر روش‌ها برای کاهش این بیماری‌هاست و در این راستا باید علل ایجاد استرس و تنش در جامعه شناسایی و رفع شود.

کارگر در خاتمه با اشاره به برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری این‌چنین کنگره‌هایی موجب تبادل جدیدترین دستاوردهای علم پزشکی به ویژه در زمینه جراحی‌های قلب و عروقی می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول