اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

وکیل مدافع شهدای انقلاب مصر تاکید کرد:

انتقال تجهیزات پزشکی مبارک به طره/محکومیت در انتظار رئیس‌جمهوری مخلوع مصر

خبرگزاری فارس: وکیل مدافع شهدای انقلاب 25 ژانویه مصر با اشاره به اینکه تجهیزات پزشکی مورد نیاز حسنی مبارک در حال انتقال به زندان طره هستند، از احتمال محکومیت رئیس جمهوری مخلوع مصر خبر داد.

انتقال تجهیزات پزشکی مبارک به طره/محکومیت در انتظار رئیس‌جمهوری مخلوع مصر

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع، "محمد زارع"، مدیر سازمان اصلاح و تربیت جنایی مصر و وکیل 550 شهید و مجروح انقلاب 25 ژانویه مضر از انتقال تجهیزات پزشکی مورد نیاز "حسنی مبارک" به زندان طره خبر داد.

زارع در این‌باره توضیح داد که از بعد از ظهر روز گذشته (جمعه) کار انتقال تجهیزات پزشکی مورد نیاز "حسنی مبارک" از مرکز پزشکی "العالمی" در قاهره به زندان مرکزی "طره" در اطراف قاهره آغاز شده است.

همچنین شبکه الجزیره اعلام کرد که مسئولان زندان طره در حال احداث "پد"ی برای فرود آمدن بالگرد مبارک در این زندان هستند تا پس از اعلام حکم وی در دادگاه جنایی قاهره که در دانشکده پلیس تشکیل خواهد شد، مبارک به طره منتقل شود.

زارع تاکید کرد: با توجه به شواهد و قرائن مذکور اینگونه به نظر می‌رسد که دادگاه حکم محکومیت حسنی مبارک را صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول