اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل انجام شد

اعزام کاروان راکبان نور از اردبیل

خبرگزاری فارس: در آستانه سالگرد عروج ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی کاروان راکبان نور از شهر اردبیل به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) به راه افتادند.

اعزام کاروان راکبان نور از اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم بدرقه این کاروان که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان انجام شد، قرار است کاروان دوچرخه‌سواری استان اردبیل بعد از رکاب زدن 620 کیلومتر مسیر اردبیل تا مرقد مطهر امام روز 14 خردادماه دوچرخه‌سواران در حرم امام (ره) حاضر شده و با آرمان‌های مقدس خمینی کبیر و اهداف نظام اسلامی تجدید عهد و میثاق کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم گفت: 15 دوچرخه‌سوار از شهرهای مختلف استان اردبیل با حضور در این کاروان با عشق و علاقه و معنویت مسیر طولانی اردبیل تا حرم مطهر امام را با گذر از سه استان رکاب می‌زنند تا عاشقانه و با شور و علاقه در روز 14 خردادماه یوم رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت این روز حاضر و آماده باشند.

احد پازاج هدف از اعزام این کاروان را عرض ارادت جامعه ورزشی استان به ساحت مقدس امام راحل و اعلام وفاداری با مسیر و آرمان‌های حقیقی پیر جماران اعلام کرد و افزود: جامعه اسلامی ما مدیون روشنگری و جانفشانی معمار کبیر انقلاب است که صادقانه و بی‌ادعا ملت ایران را به سمت نور و حقیقت هدایت کرده و امروز نیز نایب و خلف صالح و شایسته آن امام سفر کرده سعی می‌کنند امت اسلامی را در مسیر آرمانی خود هدایت و راهنمایی کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه تبعیت و پیروی از راه و مسیر روشن امام خمینی (ره) همه مسلمانان و امت‌های آزادیخواه را به سمت حقانیت و سعادت واقعی سوق می‌دهد، تصریح کرد: در قرن معاصر تجلی حقیقی اهداف روشنگرانه امام سبب شده است تا بسیاری از امت‌ها از خواب غفلت بیدار شده و در مسیر آرمانی گام بردارند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ورزشکاران نیز به عنوان افتخارآفرینان صحنه‌های مختلف نظام اسلامی در هر صحنه و میدانی علاقمندی خود را به مرام و اندیشه متعالی امام راحل نشان دادند و با درک شرایط و موقعیت‌های حساس ولایت‌پذیریشان را به رخ کشیدند.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل امام راحل را احیاگر اندیشه ناب و خالص ولایت فقیه و تبعیت از احکام نورانی اسلامی دانست و ادامه داد: اگر به تحولات دنیا نگاهی عمیق داشته باشیم ریشه همه این جنبش‌ها و منشأ حرکت‌ها و تحرکات جهان کنونی برگرفته از افکار روشن بنیان‌گذار کبیر انقلاب است که بیش از سه دهه است روشنی‌بخش اندیشه‌ها و اهداف جامعه اسلامی است.

پازاج در ادامه اضافه کرد: علاوه بر اعزام این کاروان دیگر ورزشکاران استان نیز در روزهای 14 و 15 خردادماه در مساجد و محافل عزاداری حاضر شده و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب را گرامی داشته و نسبت به ادامه مسیر امام بزرگوار تاکید و پافشاری می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول