اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

حساسیت‌های ساخت سالن اجلاس ناشی از سوءتدبیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: حساسیت‌های ایجاد شده درباره بودجه ساخت سالن اجلاس ناشی از سوءتدبیر و برنامه‌ریزی‌های نادرست است چرا که ساخت این سالن به صورت قراردادی با دولت بوده و درباره آن توافق حاصل شده است.

حساسیت‌های ساخت سالن اجلاس ناشی از سوءتدبیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید‌رضا فولادگر در شورای اداری شهرستان اصفهان که ظهر امروز در محل سالن اجتماعات اداره صنعت و معدن برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ایجاد تفاهم با دولت در زمینه ساخت این سالن هیچ نیازی به وارد شدن ردیف اعتباری این مجموعه در احکام بودجه نبوده است.

وی تصریح کرد: کشور ایران به غیر از تهران به ساخت چنین سالن‌های در دیگر شهرها نیز نیاز دارد ضمن اینکه اصفهان به تنهایی با توجه به استعدادهای گردشگری خود نیازمند ساخت چنین سالنی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: امیدواریم مدیریت استان و مسئولان برای تمام شدن این پروژه همانند گذشته همکاری‌های لازم را داشته باشند تا به سرنوشت ورزشگاه نقش‌جهان دچار نشود.

وی تصریح کرد: در مجلس نهم جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی کشور  با عزم قوی‌تر از پیش ادامه دارد ضمن اینکه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی و پژوهشی نیز باید از جمله دیگر اولویت‌های این مجلس باشد.

فولادگر با بیان اینکه رسیدگی به منابع و مشکلات کشاورزان از مهم‌ترین اولویت‌های مجلس نهم است، گفت: در دوره پیش همراهی مدیران استان و همکاری کشاورزان سبب شد با وجود اینکه کم‌ترین میزان ذخیره آب را داشتیم کشاورزان بهره مناسبی از این آب برده و زمین‌های خود را به زیر کشت ببرند.

وی اضافه کرد: اکنون وارد دوره سخت ذخیره‌سازی آب شده‌ایم که لازم است با عملکردی صحیح و صرفه‌جویی آب شرب، صنعتی، کشاورزی و فضای سبز را تأمین کنیم.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتغال، سرمایه‌گذاری و اتمام پروژه‌‌های نیمه تمام شهرستان اصفهان در آستانه سفر چهارم دولت از دیگر مواردی است که مجلس نهم لازم است با جدیت پیگیری کند.

وی با بیان اینکه بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان اصفهان بسیار مهم است، گفت: گرچه کشاورزی شغل اصلی مردم شرق اصفهان است اما باید با کمک صنایع تکمیلی مانند صنایع دستی، حمل و نقل، مشاغل خانگی و موارد دیگر زمینه اشتغال دوم را برای این بخش از اصفهان فراهم آورد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول