اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ابو اسماعیل: در انتخابات رسما از "مرسی" حمایت می‌کنم

خبرگزاری فارس: "حازم ابو اسماعیل"‌ نامزد رد صلاحیت شده سلفی مصری اعلام کرد که رسما در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر از "محمد مرسی" نامزد جماعت اخوان المسلمون حمایت خواهد کرد.

ابو اسماعیل: در انتخابات رسما از "مرسی" حمایت می‌کنم

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع، "حازم ابو اسماعیل"،‌ نامزد رد صلاحیت شده سلفی مصری و مبلغ مذهبی اعلام کرد که رسما در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر از "محمد مرسی"،‌ نامزد جماعت اخوان المسلمون حمایت خواهد کرد.

ابو اسماعیل حمایت خود از مرسی را تنها به دلیل مقابله با پیروزی احمد شفیق،‌ آخرین نخست وزیر راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر و عدم روی کار آمدن مجدد رژیم گذشته بیان کرد.

وی از ریختن آرای قبطی‌ها به صندوق احمد شفیق در دور انتخابات ریاست جمهوری مصر ابراز تاسف بسیار کرد و خطاب به قبطی‌ها گفت که شما آرای خود را به صندوق چه کسی می‌ریزید؟

این مبلغ مذهبی مصری تاکید کرد که پیروزی شفیق در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر به این معناست که بی‌تردید حاکم آینده مصر "جمال مبارک"،‌ پسر حسنی مبارک است.

در دور اول انتخابات ریاست جمهوری مصر محمد مرسی و شفیق بیشترین آرا را به دست آوردند و راهی دور دوم انتخابات شدند.

بسیاری از مردم مصر به آرای به دست آمده توسط شفیق اعتراض دارند و تاکید دارند که این آمار با تقلب و تخلف در انتخابات به دست آمده‌اند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر 27 و 28 خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول