اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در اردوی تیم ملی از 31 خرداد

بانوان قمی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از دعوت دو بانوی فوتبالیست قمی به تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان خبر داد.

بانوان قمی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند

زهرا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران رده سنی زیر 16 سال کشورمان، دور جدید تمرینات آماده‌سازی این تیم بعد از پایان امتحانات ملی‌پوشان از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: برای این منظور کادر فنی تیم دختران زیر 16 سال کشورمان بازیکنان مورد نظر خود را گزینش کرده و با اعلام اسامی آنها، برنامه و نحوه برگزاری تمرینات و اردوی تدارکاتی این تیم را نیز به هیئت‌های استانی اعلام کرده است.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم در ادامه از حضور دو عضو تیم دختران زیر 16 سال قم در تیم ملی فوتبال دختران کشورمان خبر داد و ابراز کرد: حدیثه قره‌بیگلو و مروارید نصر از بازیکنان شرکت‌کننده در این اردو هستند.

وی یادآور شد: بنا بر اعلام امور ورزش بانوان فدراسیون فوتبال کشورمان، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران رده سنی زیر 16 سال از سی و یکم خرداد ماه تا چهارم تیرماه در کمپ تیم‌های ملی فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

سلیمی در ادامه از برنامه‌های متنوع برای تداوم حرکت رو به پیشرفت بانوان و دختران فوتبالیست و فوتسالیست قمی در سال جاری خبر داد و بیان داشت: در طرح اوقات فراغت تابستان امسال برنامه‌های آموزشی را بیشتر مدنظر داریم که در قالب رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: فوتبال و فوتسال در سال‌های اخیر با نگاه و توجه بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان و همچنین حمایت‌های هیئت فوتبال استان قم توانسته است جایگاه خوبی در بین بانوان و دختران نوجوان و جوان به دست بیاورد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: فکر می‌کنم موفقیت‌های سال گذشته فوتسال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته دوم و همچنین در رقابت‌های قهرمانی رده سنی زیر 16 سال کشور بیانگر و گویای توانمندی بانوان قمی در این رشته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر این حمایت‌ها امسال نیز ادامه داشته باشد که قطعا نیز چنین است، با علاقمندی و دلسوزی بیشتر به کار خود در راستای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش در بین بانوان و به خصوص علاقمندان به فوتبال و فوتسال ادامه می‌دهیم.

سلیمی تاکید کرد: یقین دارم و مطمئن هستم که امسال نیز می‌توانیم در رقابت‌های مختلف کشوری اعم از مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌های کشور مقام‌های سال گذشته را تکرار کنیم، ضمن اینکه قطعا اعضایی که از قم عضو تیم ملی هستند می‌توانند بیانگر شایستگی‌های بانوان قمی در این رشته‌ها باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول