اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از روند برگزاری مرحله دوم انتخابات در بهبهان

بهبهان غرق در حماسه و مشارکت حداکثری/همه برای لبیک به رهبر آمده‌اند

خبرگزاری فارس: بهبهان در روزی که سراسر حال و هوایی انتخاباتی داشت،غرق در حماسه‌آفرینی و مشارکت حداکثری بود و مردم همه برای لبیک به رهبری در صحنه بودند.

بهبهان غرق در حماسه و مشارکت حداکثری/همه برای لبیک به رهبر آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، از ابتدای صبح امروز و با آغاز رسمی زمان مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صف‎های طولانی مردم در روبروی همه شعب اخذ رأی چشم هر رهگذری را به سوی خود جلب می‎کرد.

این حضور که مردمی از هر سن و قشری درآن به چشم می‎خورد تا نماز ظهر ادامه پیدا کرد و هر ساعت بر تعداد حاضرین و رأی‎دهندگان افزوده می شد.

اما با گذشت ساعت‌ها از آغاز رأی‎گیری، حضور مردم در صف‎های رأی به طور چشمگیری افزایش یافت به گونه‎ای که همه مجریان انتخابات را متحیر کرد.

در جمع این شرکت‎کنندگان در این رویداد مهم و سرنوشت‎ساز افرادی حضور داشتند که صحبت‎هایشان هر‎کدام می‎توانست درسی بزرگ برای همگان باشد.

 

از حضور و لبیک به رهبری خرسندم

 

علی گوهری در حالی که هیجان در چهره‎اش موج میزد در گفت‎و‎گویی کوتاه با خبرنگار فارس در بهبهان گفت: از اینکه در این دوره از انتخابات که چشم همه جهانیان به حضور ملت ایران اسلامی دوخته شده‎است توانسته‎ام در صف‎های رأی حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق بیندازم بسیار خوشحال و هیجان زده هستم.

وی تصریح کرد: در واقع این رای من علاوه بر لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، چسب محکمی بر دهان دروغگویان و یاوه‎گویان غرب است تا دیگر اینگونه در خصوص ملت ما حرف نزنند.

گوهری ادامه داد: قطعاً از این پس در تمامی انتخابات کشور حضور فعال داشته و از این حق قانونی خود برای سربلندی کشورم استفاده خواهم کرد.

 

برای دفاع از انقلاب اسلامی حاضر به اهدای جانم هستم

 

پیرمردی که عصا به دست در حالی که مدام اصرار داشت زودتر برگه اخذ رأی به او داده شود پس از انداختن رأی خود در صندوق گفت: امشب دیگر می‎توانم راحت و آسوده بخوابم.

وی ادامه داد: از هنگامی که در اخبار دیدم ولی فقیه چگونه در مورد انتخابات و اهمیت آن صحبت می‎کنند، در انتظار چنین لحظه‎ای بوده و آرامش‎ام را از دست داده‎بودم اما حال با دادن رأی خود و لبیک به ندای رهبرم آسوده خاطر شده‎ام.

اصغر مرادی با بیان اینکه این رأی‎ها هر یک ضربه‎ای سهمگین به پیکره مستکبران جهان خواهد بود، خاطر نشان کرد: حضور مردم در این انتخابات برای سربلندی نظام بسیار مهم بوده و من نیز به نوبه خودم برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی کشورم حاضر به اهدای جان خود هستم.

 

انتخابات این دوره برای مردم یک پیروزی است

 

فاطمه شهرویی یکی دیگر از حاضران در شعبه شماره دو اخذ رأی بهبهان در خصوص اهمیت حضور در این دوره از انتخابات اظهار داشت: البته حضور در همه انتخابات مهم است اما در این دوره که نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است حضور مردم بسیار ارزشمند و مهم‎تر است.

وی افزود: این رویداد را می‎توان یک رویداد بزرگ و تورنمنت جهانی برای ملت ایران دانست و آرای مردم، ایران را در این تورنمنت پیروز خواهد کرد.

 

برای رای دادن راه 500 کلیومتری را آمده‎ام

 

رضا سهرابی در حالی که چشمانش از کمبود خواب قرمز بود گفت: برای انداختن رای و حق قانونی خود در صندوق‎های شهرم با وجودی که تا پاسی از شب در محل کارم حضور داشتم، 500 کلیومتر راه را آمده‎ام.

وی افزود: آمدم تا رأی خود را در صندوق انتخاباتی شهرم انداخته و نشان دهم که علاوه بر حضور در این انتخابات مهم و پاسخ به ندای رهبرم، آینده شهر و زادگاهم نیز برایم مهم است.

سهرابی با اشاره به برخی از مردم که از شهرها و استان‎های همجوار برای دادن رای خود به بهبهان می آیند نیز گفت: نمی‎دانم این عده چگونه راضی می‎شوند شهر و محل زندگی خود را رها کرده و به صرف طرفداری از یک فرد خاص برای رسیدن به برخی خواسته های معمول و غیر معمول خود به اینجا آمده و رأی خود را در صندوق‎های اخذ رأی بهبهان می‎اندازند.

وی تصریح کرد: البته به طور قطع مردم بهبهان با حضور حداکثری خود اجازه نخواهند داد افراد دیگر شهرها و استان‎های همجوار، برای شهرشان تصمیم‎گیری کنند.

 

فرزندانم ادامه‌دهنده راهم خواهند بود

 

مریم قنواتی نیز که با دو فرزند خود در پای صندوق‎های رأی حاضر شده‎بود، اظهار داشت: برای دفاع از نظام، انقلاب و خون شهیدان به پای صندوق‎های اخذ رأی آمده و این دوره از انتخابات شرکت کرده‎ام.

وی افزود: آمده‎ام تا دشمنان ایران اسلامی بدانند که ما پشت رهبر خود را خالی نکرده و به دعوت ایشان لبیک می‎گوییم.

قنواتی با اشاره به فرزندان خردسال خود نیز گفت: فرزندانم را نیز همراه خود آورده‎ام تا از هم‎اکنون با تکلیف شرعی و ملی خود آشنا شوند و ایمان دارم که در آینده این کودکان نیز در پای همین صندوق‎های رأی آمده و ادامه‎دهنده راهم خواهند بود.

 

================

گزارش: علیرضا شکری‌نسب

================

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول