اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

امام (ره) بر طاغوت و طاغوتیان خط بطلان کشیدند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بلوک غرب و شرق سالیان متمادی تبلیغ می‌کردند که اسلام قادر به اداره جامعه نیست ولی امام خمینی (ره) غلط بودن این عقیده را به جهان ثابت کردند.

امام (ره) بر طاغوت و طاغوتیان خط بطلان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی مدیران طرح و برنامه و مالی سپاه این استان اظهار داشت: حرکت امام خمینی (ره) در امتداد خط انبیای الهی بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از انبیا موفق به تشکیل حکومت اسلامی نشدند و حاکمان مستکبر به مردم ظلم می‌کردند، گفت: انبیای الهی می‌خواستند که قوانین الهی را در جامعه پیاده کنند اما طاغوت‌های زمان اجازه چنین حکومتی را ندادند.

سرافراز اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب الهی خود خط بطلان بر طاغوت کشیدند و روحیه اعتماد و استکبارستیزی را در مردم تقویت کردند.

وی اضافه کرد: بلوک غرب و شرق سالیان متمادی تبلیغ می‌کردند که اسلام قادر به اداره جامعه نیست ولی امام خمینی (ره) غلط بودن این عقیده را به جهان ثابت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت مباحث مالی در نظام اسلامی پرداخت و گفت: روش زمامداری در اسلام و روابط حکومت با جامعه بر اساس مساوات، عدالت، احترام و رعایت حقوق همگان و توجه به آحاد ملت و مقابله با تجملات و اشرافی‌گری است.

وی افزود: حکومت امام علی (ع) نشان‌دهنده تمام اصول و موازین اداره بیت‌المال مسلمین و روشن‌ترین تجلی روح عدالت و مساوات اسلام است.

سرافراز با بیان اینکه در فرهنگ نخستین پیشوای شیعیان جهان، بهره‌گیری از بیت‌المال مسلمانان بر پایه قانون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: یکی از توصیه‌های مهم و کاربردی حضرت علی (ع) به کارگزاران حکومتی بهره‌گیری معقول و قانونی از بیت‌المال است.

وی تاکید کرد: آن امام همام بارها کارگزارانش را از خطرها و آفت‌های قانون‌شکنی در مورد بیت‌المال بر حذر داشته‌اند و در این زمان نیز تمامی مسئولان و مدیران دست‌اندرکار در مباحث مالی و بیت‌المال مسلمین باید سیره مقتدا و مولای شیعیان را سرمشق خود قرار دهند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول