اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌شمالی:

هیئت تجاری تاجیک از 30 واحد تولیدی صنعتی بازدید کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌شمالی گفت: هیئت تجاری تاجیک که در رأس هیئتی به این استان سفر کرده، تاکنون از حدود 30 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی سطح این استان بازدید کرده‌اند.

هیئت تجاری تاجیک از 30 واحد تولیدی صنعتی بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مانه و سملقان، سیدابراهیم حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این هیئت اقتصادی و تجاری از واحدهای تولیدی چون سنگ جهان نمای پارت، سردخانه هفت هزار تنی، ترش کامان، نمک شور مزه، گلخانه، ماکارونی، بهنوش در شیروان بازدید به عمل آوردند.

وی همچنین بازدید هیئت تجاری اقتصادی تاجیکستان از واحدهای تولیدی، صنعتی کارخانه سیمان، تولیدات پلاستیک، آرد سفید ارمغان، امیدپادریک شرق، آبنبات، خوشه‌زرین، آلماچوب در بجنورد را از برنامه‌های اجرا شده در سفر یک هفته‌ای هیئت تجاری تاجیکستان به خراسان‌شمالی اعلام کرد.

حسینی تصریح کرد: این هیئت همچنین از واحدهای تولیدی سبک‌سازان، کیا الکترود شرق، امین آوا پلاست، برودت صنعت خاوران، معدن مرمر چهارخروار و پارت آوا بازدید به عمل آوردند.

وی با اشاره به برنامه بازدید نخستین هیئت تجاری تاجیکستان به خراسان‌شمالی در شهرستان اسفراین اظهار داشت: این هیئت از واحدهای تولیدی فولاد، کیمیا صبا، ساقه طلایی، گلچین فوم، مجتمع کشت و صنعت آستان قدس و همچنین مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین بازدید کردند.

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌شمالی همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی، بازدید از مراکز تاریخی و گردشگری خراسان‌شمالی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سفر هیئت تاجیکستانی به استان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: سفر این هیئت تجاری خارجی چهارشنبه هفته جاری با برگزاری نشست‌های تخصصی و میز مذاکرات به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول