اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

احداث پارک خطی فردوس به مساحت 7 هکتار

خبرگزاری فارس: شهردار شهرستان فردوس از احداث پارک خطی به مساحت هفت هکتار در این شهرستان خبر داد.

احداث پارک خطی فردوس به مساحت 7 هکتار

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید مهدی علیپرست یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری فاز نخست طرح بهسازی بلوار ولی‌عصر از حد فاصل میدان الغدیر تا میدان آزادگان آغاز می‌شود.

وی گفت: پارک خطی شهرستان فردوس در حد فاصل دو میدان الغدیر و آزادگان بطول یک کیلومتر و در مساحت هفت هکتار احداث می‌شود.

شهردار فردوس افزود: این پروژه از محل اعتبارات استانی تامین و برای فاز نخست آن مبلغ 50 میلیون تومان اختصاص یافته که تا پایان سال جاری نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

علیپرست تصریح کرد: در دو طرف بلوار ولی عصر و حد فاصل دو میدان الغدیر و آزادگان هر طرف به عرض 30 متر مسیر پیاده‌ برای ورزش صبحگاهی، فضای خدماتی، تفریحی و باند سواره پیش‌بینی شده است.

وی تعریض خیابان‌های کشاورز، امام خمینی (ره)، تکمیل پروژه یاس، تکمیل میدان شهید صبوری، تعویض خودروهای فرسوده شهرداری، تکمیل پارک بانوان، احداث فضای سبز در مسکن مهر و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرستان فردوس را از اولویت‌های کاری شهرداری در سال جاری برشمرد.

شهردار فردوس با اشاره به اینکه بیش از 200 وظیفه ذاتی برعهده شهرداری‌ها است، یادآور شد: برای اجرای پروژه‌های شهرداری در سال جاری به بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی از مردم و دستگاه‌های اداری شهرستان فردوس خواست تا با پرداخت به موقع عوارضات خود شهرداری را در انجام وظایف و عمران و آبادانی شهر یاری کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول