اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به بحران آب و زمین

حفر چاه در 33 دشت خراسان‌رضوی ممنوع است

خبرگزاری فارس: مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی با بیان اینکه حفر چاه در 33 دشت خراسان‌رضوی ممنوع است، گفت: با وضعیت آب و زمین موجود در استان تشکیل تعاونی‌های مهر کشاورزی عملاً غیر ممکن است.

حفر چاه در 33 دشت خراسان‌رضوی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، مهدی جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت کشاورزی در این شهرستان اظهار کرد: با وضعیت آب و زمین موجود در استان خراسان‌رضوی تشکیل تعاونی‌های مهر کشاورزی عملاً غیر ممکن است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی افزود: از ابتدای طرح مهر کشاورزی برابر سایت اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان‌رضوی بیش از 8 هزار و 500 نفر ثبت‌نام داشته‌اند که پاسخ‌گویی به خیل این افراد ممکن نیست.

جعفری اولویت را فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی و دارای مدرک مرتبط و ایجاد شرکت‌های تعاونی یاد کرد و افزود: ثبت‌نام افراد در سایت اعلام شده مناسب بود که بعد از بررسی‌های اولیه در کارگروه و تصویب طرح برای افراد صورت می‌گرفت.

وی در پاسخ به اینکه آیا هدف دولت با اختصاص حدود 400 میلیارد تومان به استان خراسان‌رضوی اشتغال جدید و جذب بیکاران علاقه‌مند در امور کشاورزی است، افزود: اشتغال جدید و تثبیت اشتغال مدنظر است.

عضو کارگروه توسعه کشاورزی استان خراسان‌رضوی با اشاره به طرح‌های کشاورزی مانده از سال 84 که تاکنون از محل بنگاه‌های زودبازده نتوانسته‌اند از تسهیلات مصوب شده استفاده کنند، افزود: این افراد می‌توانند با نظر فرماندار و رئیس کارگروه کشاورزی، طرح‌های آنان مجدد در این کارگروه مطرح و در صورت اولویت مجدد مصوب و از تسهیلات توسعه کشاورزی سال جاری برخوردار شوند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول