اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

دستمزد یک فوتبالیست 10 برابر هزینه کل تیم سه‌گانه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت: تیم ‌سه‌گانه در عین حال که جزو رشته‌های مدال‌آور برای کشور است، هزینه‌های صرف شده برای اعضای تیم این رشته ورزشی به اندازه یک دهم دستمزد یک فوتبالیست نیز نیست.

دستمزد یک فوتبالیست 10 برابر هزینه کل تیم سه‌گانه است

رضا رهنما امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این هیئت برای پیش‌برد اهداف ورزشی خود نیاز به حمایت سایر باشگاه‌های قدرتمندی مانند فولاد مبارکه سپاهان و فولاد ماهان دارد.

وی با بیان اینکه مقامات باشگاه‌های فولاد سپاهان و مبارکه قول‌هایی به مسئولان فدراسیون و هیئت سه‌گانه استان اصفهان داده‌اند، تصریح کرد: البته هنوز اثری از این قول‌ها نیست

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان با اشاره به تقویم ورزشی هیئت سه‌گانه استان اصفهان که براساس تقویم ورزشی فدراسیون تدوین شده است، اظهار داشت: هیئت سه‌گانه استان اصفهان میزبانی رشته‌های دوگانه آبی و دوگانه خشکی را برای فصل تابستان پذیرفته است.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل میزبانی هیئت سه‌گانه استان اصفهان در دو رشته دو‌گانه آبی و خشکی وجود ظرفیت بالای استان اصفهان در برگزاری این رقابت‌ها است.

رهنما بیان داشت: رئیس سازمان آب منطقه‌ای نیز به عنوان عضو هیئت ‌رئیسه هیئت سه‌گانه همواره حمایت‌های مناسبی از این هیئت و رشته‌های زیرمجموعه آن داشته است.

وی ادامه داد: هیئت سه‌گانه استان اصفهان در چند وقت گذشته جلسه‌ای را با حضور مربیان و سرمربیان تشکیل داد و در این جلسه مسعود حجه‌فروش به عنوان سرمربی تیم سه‌گانه استان اصفهان انتخاب شد.

رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان در مورد رقابت‌های ورزشی المپیاد ایرانیان در شهریورماه سال جاری با بیان اینکه هنوز فدراسیون در این مورد به هیئت اعلام آمادگی نکرده است، اظهار داشت: در هر صورت هیئت سه‌گانه استان اصفهان برای حضور در این رقابت‌ها مهیا است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول