اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

سالن سران اصفهان از ردیف‌های اعتباری غیر مستقیم بودجه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر چه پروژه سالن سران اصفهان به صورت مستقیم ردیف بودجه‌ای نگرفت اما از بودجه‌های غیر مستقیم که برای تعهدات نیمه کاره دولت در نظر گرفته شده، ردیف اعتباری می‌گیرد.

سالن سران اصفهان از ردیف‌های اعتباری غیر مستقیم بودجه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه متعهد شده از سوی دولت برای سالن اجلاس سران اصفهان در لایحه‌ای که در مجلس ارائه شد، از سوی نمایندگان مورد تایید قرار نگرفت، اظهار داشت: به دلیل اینکه دولت بر سر این طرح با شهرداری اصفهان قرارداد بسته است بنابراین نمی‌توانست از تعهدات خود شانه خالی کند.

وی افزود: اگر چه بودجه این طرح به صورت مستقیم ردیف نگرفت، اما رئیس مجلس، رییس کمیسیون امنیت ملی و نماینده دولت تاکید ویژه‌ای به اختصاص اعتبار به احداث سالن اجلاس در اصفهان داشتند و قول داده شد در بودجه غیر مستقیم این پروژه در ردیف طرح‌های نیمه‌تمام دولت قرار گیرد تا بودجه‌ای به این مهم اختصاص یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات مطبوعات محلی اصفهان بیان داشت: با هدفمند شدن یارانه‌ها و گرانی کاغذ ارائه تخفیف‌های مالیاتی و بیمه‌ای برای مطبوعات محلی لازم است.

وی با اشاره به اینکه آماده‌سازی 14 دکه مطبوعاتی در شهر اصفهان کافی نیست، تصریح کرد: افزایش دکه‌های مطبوعاتی موجب ارتقای فرهنگ مطالعه در سطح شهر می‌شود و پشتوانه‌ای برای مطبوعات شهر است، بنابراین باید در این خصوص بیشتر اقدام شود.

حاج‌رسولیها در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری همایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در روز پنج شنبه گفت: مطبوعات در راستای تحقق شعار امسال و بیانات مقام معظم رهبری فعال شوند و سیاست تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های اصفهان را در این خصوص انعکاس دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه حمایت از تولید ملی به شعار تبدیل نشود، ادامه داد: به منظور حمایت از تولید ملی در شورای‌عالی استان‌ها ممنوعیت استفاده از کالاهای خارجی دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسید.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول