اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی هم وارد «جنگ شایعات سمی» علیه سوریه شد

خبرگزاری فارس: مسئولانی در رژیم صهیونیستی به شایعات جنگ روانی مخالفان دمشق دامن زدند و مدعی شدند که تعدادی از سران سوریه مسموم و ترور شده‌اند.

رژیم صهیونیستی هم وارد «جنگ شایعات سمی» علیه سوریه شد

به گزارش فارس، روزنامه هاآرتص اعلام کرد که برخی مسئولان بلندپایه در رژیم صهیونیستی شایعات ترور سران سوریه با سم را تایید کرده‌اند.

چند روزی است رسانه‌های مخالف سوریه مانند العربیه و الجزیره مدعی هستند که تعدادی از سران و مسئولان بلندپایه سوریه ترور شده‌اند.

برخی منابع مخالف مدعی شدند که برخی سران سوریه با «سم» ترور شده‌اند.

جهاد المقدسی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با روزنامه الانباء این اخبار را جنگ روانی علیه سوریه دانست و اعلام کرد که همه مسئولانی که گفته می‌شود ترور شده‌اند، در محل کار خود مشغول کار هستند.

روزنامه هاآرتص بدون نام بردن از مسئولی در این رژیم مدعی شد که تل‌آویو اطلاعاتی موثق دارد که تعدادی از مسئولان نظام سوریه هدف ترور با سم قرار گرفته‌اند اما این ترور نافرجام بوده است.

هاآرتص در ادامه این جنگ شایعات سمی نوشت که از جمله مسئولانی که ترور شده‌اند، آصف شوکت داماد خانواده اسد و داود راجحه وزیر دفاع و حسن ترکمانی معاون رئیس جمهوری سوریه هستند.

پیش از این حسین مرتضی مدیر شبکه العالم در سوریه از آغاز دور جدید شایعات علیه سوریه و مسئولان این کشور خبر داده و تاکید کرده بود که با شکست برنامه‌های متعدد علیه دمشق، مخالفان روی به انتشار شایعه و دروغ آورده‌اند و احتمالا باید منتظر شایعات بزرگتری باشیم.این روزنامه صهیونیستی در ادامه مدعی شد که تعدادی از مقامات سوری به هنگام حضور در نشستی برای بررسی بحران،‌ مسموم اما بسرعت به بیمارستان منتقل شدند و نجات یافتند.

مخالفان هفته گذشته نیز در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی شایعه کردند که ماهر اسد برادر بشار اسد به ضرب گلوله ترور و کشته شده است و این هفته ادعا می‌کنند که مسئولان سوریه مسموم شده‌اند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول