اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنگ شایعات، دور جدید حملات روانی علیه سوریه

مسئولان سوری به نوبت در رسانه‌های مخالف دمشق کشته می‌شوند

خبرگزاری فارس: پس از انتشار شایعه ترور چند مسئول بلندپایه سوری، مخالفان در رسانه‌های خود مدعی شدند که رئیس سازمان اطلاعات سوریه مسموم و کشته شده است.

مسئولان سوری به نوبت در رسانه‌های مخالف دمشق کشته می‌شوند

به گزارش فارس، پس از انتشار شایعاتی در رسانه‌های مخالف سوریه که ادعا شد شماری از مسئولان بلندپایه سوریه از جمله وزیر دفاع این کشور ترور شده‌اند، امروز شایعات جدیدتری علیه دمشق مطرح شد.

شبکه تلویزیونی العربی در پایگاه اینترنتی خود مدعی شد: برخی منابع مطلع در سوریه روز چهارشنبه 23-5-2012 از کشته شدن آصف شوکت رئیس سازمان اطلاعات و معاون رئیس ستاد مشترک ارتش و ماهر اسد برادر بشار اسد خبر دادند.

در حالی که قبلا سوریه کشته شدن ماهر اسد و برخی دیگر از سران سوریه را تکذیب کرده بود، اما العربیه و رسانه‌های مشابه بر انتشار اخبار تکذیب شده همچنان اصرار می‌کنند.

جهاد المقدسی سخنگوی وزارت خارجه سوریه نیز در واکنش به این شایعات، به روزنامه الانباء اعلام کرد: این گونه شایعات در راستای جنگ روانی علیه سوریه است.

المقدسی تاکید کرد: همه این کسانی که اعلام کرده‌اند سلامت هستند و مشغول کارشان هستند و اخیرا در صفحه تلویزیون نیز حاضر شده‌اند. کسانی را هم که در تلویزیون ظاهر نشدند، اطمینان می‌دهم که حالشان خوب است و مشغول کارشان هستند.

پیش از این حسین مرتضی مدیر شبکه العالم در سوریه از آغاز دور جدید شایعات علیه سوریه و مسئولان این کشور خبر داده و تاکید کرده بود که با شکست برنامه‌های متعدد علیه دمشق، مخالفان روی به انتشار شایعه و دروغ آورده‌اند و احتمالا باید منتظر شایعات بزرگتری باشیم.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول