اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیم قاسم‌پور

دهنوی باید از مس برود / یک بدنساز کلمبیایی به کرمان می‌آید

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: قاسم دهنوی باید از تیم جدا شود،‌ سوابق وی نشان می‌دهد،‌ بازیکن آرامی نیست.

دهنوی باید از مس برود / یک بدنساز کلمبیایی به کرمان می‌آید

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه شب گذ‌شته ‌صدا و سیمای‌ مرکز کرمان درباره تیم فوتبال ‌صنعت مس‌ اظهار کرد: خیلی از مسائل عنوان شده در این برنامه دور از واقعیت بود.

وی افزود: لیست بازیکنان مد‌نظر و نفرات مازاد را به مسئولان باشگاه داده‌ام و در جلسه‌ای که امروز با مسئولان باشگاه دارم در مورد آخرین وضعیت بازیکنان و نفرات جذب شده به بحث و گفت‌و‌گو می‌نشینیم.

قاسم‌پور ارائه لیست بازیکنان اسمی و بلند آوازه را تکذیب کرد و گفت: نام بسیاری از بازیکنانی که در این برنامه ‌عنوان شد، اصلاً در لیست من نبوده و نیستند. 

وی با بیان اینکه بازیکن بزرگ و اسمی با نام و عنوانش برای تیم موفقیتی را به همراه ندارد، اضافه کرد: بازیکنان گمنام با بضاعت فنی بالا نیز می‌توانند کارایی مطلوبی برای تیم داشته باشند، زیرا این بازیکنان‌ با انگیزه بالاتری برای تیم بازی می‌کنند.

قاسم‌پور خاطر نشان کرد: با پرداخت‌های کلان به بازیکنان فوتبال موافق نیستم و مدیریت باشگاه نیز همین تفکرات را دنبال می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ممکن است، قید جذب بازیکنان مد‌نظر را در چند پست به دلایل مختلف بزنیم، اظهار کرد: در هر صورت مسئولان باشگاه طی چند روز گذشته مشغول مذاکره و رایزنی برای جذب بازیکنان بوده‌اند و امیدواریم بتوانیم با جذب بازیکنان مد‌نظر شرایط برای حضور موفقیت‌آمیز و همراه با کسب سهمیه آسیا برای مس در لیگ دوازدهم را فراهم کنیم.

وی در مورد ‌‌قاسم دهنوی‌ هافبک ملی‌پوش مس گفت: این بازیکن باید از تیم جدا شود، زیرا سوابق وی نشان می‌دهد، او بازیکن آرامی نیست.

قاسم‌پور با بیان اینکه برخی از علاقمندان و پیشکسوتان فوتبال نیز نباید بر حضور این بازیکن تأکید کنند، تصریح کرد: وی در گذشته با صمد مرفاوی و بلاژویچ مشکل داشته و در تمرینات تیم نیز با برخی بازیکنان سابقه درگیری داشته است.

وی تأثیرات ‌منفی‌ یک بازیکن را در برخی شرایط بیشتر از توان‌ فنی‌ وی دانست و ادامه داد: تا زمانی که من در مس کرمان حضور دارم، بازیکن‌سالاری در این تیم حاکم نمی‌شود. 

قاسم‌پور اضافه کرد: شما باید بین بازیکنانی که مکرر خطا می‌کنند و بازیکنی که تنها یک بار مرتکب خطا شده تفاوت قائل شوید و این بازیکن در بازی برابر صبا برای تیم حاشیه‌سازی کرد.

قاسم‌پور خاطر نشان کرد: برای از بین بردن بازیکن سالاری در فوتبال کشور ترجیح می‌دهم، خودم نتیجه نگیرم، اما منافع باشگاه در این بین با خطری مواجه نشوند.

‌وی بیان داشت: برخورد با بازیکن سالاری و مسائل حاشیه‌ای در فوتبال ما دیگر ارزشمند نیست. 

قاسم‌پور به گفت‌و‌گوی خود با ‌رضا عنایتی‌ در مورد انصراف این مهاجم از حضور در کرمان اشاره کرد و گفت: این بازیکن با من تماس گرفت و درباره مشکلات خانواده‌اش برای حضور در کرمان با من گفت‌و‌گو کرد و در نهایت به علت مشکلات خانوادگی که برای حضور در کرمان داشت از حضور در مس انصراف داد و از مجموعه باشگاه عذرخواهی کرد.

وی در مورد اینکه آیا اعلام انصراف مرتبط با حضور‌ قلعه‌نوعی‌ نبوده است، گفت: به طور قطع نه‌، رضا عنایتی با صداقت تمام مشکلات خانوادگی خود را برای ما تشریح کرد و ما نیز نمی‌توانیم این مسائل را در رسانه‌ها عنوان کنیم تا افکار عمومی متوجه واقعیات این انصراف شوند.

قاسم‌پور اضافه کرد: اگر وی به کرمان می‌آمد با توجه به مشکلاتش فکر و ذهن این بازیکن معطوف به کرمان و مسابقات مس نبود و قطعاً در این بین مس کرمان و باشگاه صنعت مس لطمه زیادی می‌خوردند.

وی درباره حضور مجدد خود در کرمان و کار با مسئولان باشگاه مس، گفت: مسئولان باشگاه در مدت بیش از سه ماه پایان فصل و هم در مقطع فعلی حسن نیت خود را نشان داده‌اند، آنها در شرایط کنونی تلاش زیادی می‌کنند تا مس جایگاه و شرایط مناسب خود را برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر برای دفاع از اعتبار فوتبال استان کرمان به دست آورد.

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه ما باید بپذیریم، مسئولان باشگاه برای موفقیت تیم تلاش کرده‌اند، اظهار کرد: اگر همت و تلاش همگانی مسئولان شرکت، باشگاه و استان نبود، قطعاً تیم در پایان لیگ به مشکل برخورده و به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کرد.

قاسم‌پور با اعلام خبر برگزاری تمرینات مس از اواسط خردادماه در کرمان افزود: ‌تمرینات تیم در کرمان به مدت 15 روز برگزار و دنبال می‌شود و پس از آن تیم برای برپایی اردوی آماده‌سازی 12 روز به ترکیه سفر می‌کند تا در یکی از کمپ‌‌های فوتبال این کشور اردوی بدنسازی و تدارکاتی خود را برپا کنیم.

وی ‌افزود: پس از آن به کرمان بر می‌گردیم تا در صورت فراهم شدن شرایط دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم و بعد از آن نیز برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی دیگر اردوی چند روزه‌ای را قبل از آغاز لیگ در تهران برگزار می‌کنیم.

سرمربی مس در زمینه کادر فنی تیمش گفت: ‌قطعاً تغییراتی در کادر فنی انجام می‌شود، علاوه بر آن‌که به زودی یک مربی بدنساز کلمبیایی که حدود سه سال در کشور امارات با من سابقه همکاری داشته را به  کادر فنی اضافه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از این مربی شناخت کافی دارم، افزود: وی از توانایی‌ و دانش بسیار خوبی در بدنسازی برخوردار است.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول