اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 30 سال

خیابان امام ‌خمینی شهرستان خلیل‌آباد تعریض می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار خلیل‌آباد گفت: پس از گذشت 30 سال، خیابان امام‌ خمینی شهرستان خلیل‌آباد تعریض می‌شود.

خیابان امام ‌خمینی شهرستان خلیل‌آباد تعریض می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، غلام‌رضا توکلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موظف هستیم در تسهیل امور مردم و زندگی توأم با آرامش و آسایش شهروندان هر چه در توان داریم انجام دهیم.

شهردار خلیل‌آباد افزود: بعد از حدود 10 سال از ارتقای خلیل‌آباد به شهرستان و گذشت چندین سال از شهر بودن، نیاز به تعریض خیابان‌های شهر ضروری بود که با همکاری شورا و مردم کار تعریض خیابان‌های مرکزی شهر و خیابان امام‌ خمینی خلیل‌آباد آغاز شد.

وی اظهار داشت: شهرها به عنوان بستر زندگی و فعالیت‌های زندگی اجتماعی و اقتصادی شهروندان در جهات مختلف قابل بررسی و تامل هستند.

توکلی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها را ساختن شهری آباد و با طراوت در کنار سایر امور شهری دانست و افزود: قوانین متعددی در چارچوب طرح‌ها و پروژه‌ها تعریف شده است که اجرای هر کدام از این طرح‌ها همراهی شهروندان را طلب می‌کند.

شهردار خلیل‌آباد از ادارات دولتی خواست نسبت به پرداخت عوارض بدهی دستگاه خود به شهرداری اقدام کنند.

شهردار خلیل‌آباد ادامه داد: آسفالت خیابان‌های کوی شهید دانش، ورودی شهر، کوی آتش‌نشانی، شهرک فرهنگیان و جدول‌کشی پارک جنگلی، کوی شهید مکارم، کوی بصیرت، کوی ورزش و عباسپور، رسیدگی به امور شهری، کاشت 10 هزار نهال در پارک جنگلی، اجرای طرح خزانه، گل‌کاری و ایجاد فضای سبز در میادین و بلوارها را از برنامه‌های شهرداری خلیل‌آباد به منظور ارائه خدمت به شهروندان دانست.

حسن صداقت رئیس شورای شهر خلیل‌آباد گفت: در حال حاضر علاوه بر طرح جامع  و طرح تفصیلی، طرح پروژه‌های پارک جنگلی، جداسازی آب شرب از آب فضای سبز، دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، به‌سازی معابر شهری و میادین و حذف نقاط حادثه‌‌خیز در دست اقدام است.

وی افزود: هم‌سویی و همراهی مردم سبب می‌شود در آینده نه چندان دور دارای شهری زیبا و مطلوب باشیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول