اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

صفوف فشرده مصری‌ها در پای صندوق‌های رای+تصاویر

خبرگزاری فارس:مردم مصر امروز اعم از پیر و جوان به طور گسترده در حوزه‌های رای‌گیری حضور یافتند تا نامزد مورد نظر خود را پس از سه دهه حاکمیت دیکتاتوری مبارک انتخاب کنند.

صفوف فشرده مصری‌ها در پای صندوق‌های رای+تصاویر

به گزارش خبرنگار فارس در قاهره، حدود 51 میلیونی مصری امروز با شور و شوق فراوان در اولین تجربه خود پس از سقوط دیکتاتور در 27 استان این کشور به پای صندوق‌های رای رفتند تا اولین رئیس جمهور خود را از بین نامزدهای مورد نظر انتخاب کنند.

رسانه‌های مصر میزان مشارکت مردم از بامداد امروز چهارشنبه اولین روز انتخابات تا ساعت 15 به وقت محلی  بیش از 50 درصد اعلام کردند.

در برخی حوزه‌های رای‌گیری به دلیل ازدحام جمعیت رای‌دهندگان چندین صندوق اخذ رای قرار داده شده و مردم در صفوف متراکم و موازی با یکدیگر در انتظار انداختن رای خود در صندوق بودند.

تلویزیون مصر همچنین اعلام کرد که شمار رای‌دهندگان پس از کاهش دمای هوا در حال افزایش است.

انتخابات ریاست جمهوری مصر امروز ساعت 8 صبح آغاز شد و ساعت 20 پایان خواهد یافت. این انتخابات فردا نیز به همین ترتیب برگزار خواهد شد.

نیروهای امنیتی متشکل از نیروهای پلیس و ارتش نیز برای حفظ امنیت فضای انتخابات به صورت گسترده در همه حوزه‌های اخذ رای مستقر هستند و تا تنظیم این گزارش هیچ گونه نقص امنیتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/ل.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول