اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رایزنی تل‌آویو با طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی درباره انتخابات مصر

خبرگزاری فارس: منابع سیاسی رژیم صهیونیستی از تماس‌ها و رایزنی‌های کابینه "بنیامین نتانیاهو" با کشورهای منطقه و برخی کشورهای اروپایی و آمریکا در خصوص انتخابات مصر خبر دادند.

رایزنی تل‌آویو با طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی درباره انتخابات مصر

به گزارش فارس، هفته‌نامه فلسطینی "المنار" نوشت که دولت نتانیاهو در حال رایزتی با کشورهای منطقه و نیز آمریکا و برخی کشورهای اروپایی درباره اوضاع مصر، روند برگزاری انتخابات در این کشور و احتمال پیروزی جریان اسلام‌گرا در آن است.

به گفته منابع سیاسی رژیم صهیونیستی گروه‌های اسلام‌گرا توانایی سازماندهی را دارند و حمایت‌های مالی زیادی از سوی کشورهای حوزه خلیج فارس دریافت کرده‌اند و به احتمال قوی پیروز انتخابات ریاست جمهوری خواهند شد.

به گفته این منابع کانال‌های ارتباطی بین این گروه‌ها با محافل آمریکایی و اروپایی باز است و آنها به حفظ توافقنامه امضا شده بین قاهره و تل‌آویو متعهد شده و برای تکمیل روند صلح به منظور حل و فصل درگیری در خاورمیانه بویژه بین فلسطینیان و اسرائیلی‌ها تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول