اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقات رنکینگ در رشته اسنوکر در مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی از برگزاری نخستین دوره مسابقات رنکینگ در رشته اسنوکر در سال 91 خبر داد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات رنکینگ در رشته اسنوکر در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وحید اثنی‌عشری اظهار کرد: این مسابقات هفته آینده در دو بخش رنکینگ زیر 16 سال و آزاد در محل باشگاه برادران مشهد با حضور حداقل 50 نفر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مسابقات در حال برگزاری این هیئت، گفت: دور رفت دومین دوره لیگ برتر بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی هفته گذشته به پایان رسید که تیم‌های کیوبال، خشایار و واینا به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست آورند.

وی افزود: دور برگشت این رقابت‌ها نیز جمعه هر هفته برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی تیم‌های شرکت‌ کننده در این مسابقات را از باشگاه‌های اسپادنا، توپ سیاه قهرمان، صولت، کیوبال، برادران، خشایار، الماس، سبز و واینا اعلام کرد.

اثنی‌عشری گفت: هم‌اکنون 33 باشگاه دارای مجوز در سطح مشهد فعالیت دارند که از این تعداد 9 باشگاه به دلیل فضا و امکانات مناسب و بازیکنان توانمند در دومین دوره لیگ برتر بولینگ و بیلیارد استان حضور دارند.

وی از میزبانی مشهد به منظور برگزاری دهمین دوره مسابقات جایزه بزرگ جام رمضان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها جزو معتبرترین مسابقات کشوری ثبت شده در تقویم فدراسیون بولینگ و بیلیارد است که در حال برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به تقسیم کشور به 6 منطقه از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، عنوان کرد: منطقه 6 کشور شامل استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، سمنان و گلستان است که سرپرستی این منطقه برعهده مجید کاظمی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی است.

اثنی‌عشری افزود: این هیئت برای برگزاری مسابقات منطقه‌ای بین استان‌های ذکر شده در حال برنامه‌ریزی است.

وی از برگزاری کلاس مربیگری درجه 2 و 3 توسط هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی خبر داد و گفت: این کلاس‌ها توسط نصرالله جعفری مدرس این فدراسیون خردادماه سال جاری برای آقایان و بانوان برپا می‌شود و در روزهای آینده به تمام شهرستان‌های استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.khorasanbcs.ir از شروع کلاس‌ها و ثبت‌نام اطلاع یابند.

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی در ارتباط با برنامه آموزشی اجرا شده در سال جاری گفت: کارگاه آموزشی این رشته ورزشی ویژه بانوان با حضور 10 نفر از اعضای تازه وارد به این ورزش در 10 جلسه به مدرسی وحید اثنی‌عشری فروردین‌ماه امسال برگزار شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول