اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد مسکن و در سال جاری

طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار دنا اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن دنا از اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار دنا در سال جاری خبر داد.

طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار دنا اجرا می‌شود

روح‌الله عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اجرای طرح هادی در روستاها یکی از خدماتی است که برای تحول زندگی روستایی نیاز است.

وی در این زمینه افزود: امروزه برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باید خدماتی همچون طرح‌های هادی اجرا شود که نه تنها موجب مهاجرت نشده بلکه عاملی برای توسعه و احیای زندگی روستایی می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دنا در خصوص طرح‌های هادی عنوان کرد: طرح‌های هادی با مشارکت مردم صورت می‌گیرد و برای انجام این مهم در روستاها اهالی باید همکاری داشته و به طرح هادی با دید خدمت‌رسانی به خودشان نگاه کنند نه اینکه آن را طرحی برای دولت به حساب آورند.

وی در این زمینه تصریح کرد: امروزه در بسیاری از روستاها اجرای طرح هادی چنان زیبایی به روستا داده که بعضا از نمای برخی شهرها زیباتر شده‌اند.

عمادی در خصوص این موضوع مهم در شهرستان دنا گفت: با همکاری مردم و همیاری شوراها و دهیاران موفق به اجرای طرح‌های خوبی شدیم که از 203 روستای شهرستان دنا تاکنون در 31 روستا طرح هادی به اتمام رسیده و شش روستا نیز در حال اجرای این طرح است.

وی ابراز داشت: در سال 91 برنامه‌های خوبی در زمینه طرح هادی در دستور کار داریم که امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم در روستاهای بالای 20 خانوار این طرح را اجرا کنیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دنا با قدردانی از روستاییان برای همکاری در این زمینه از آن‌ها خواست که در رفع معارضات اجرای طرح هادی با بنیاد مسکن همکاری داشته چرا که اجرای این طرح تنها برای خدمت‌رسانی به خود آنها می‌باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول