اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بوکس خراسان‌رضوی:

بوکس خراسان‌رضوی جان تازه‌ای می‌گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بوکس خراسان‌رضوی از فدراسیون خواست به بوکس استان کمک کند تا جان تازه‌ای برای حیات دوباره بگیرد.

بوکس خراسان‌رضوی جان تازه‌ای می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، قدیر توانا با اشاره به این مطلب اظهار کرد: از زمان شروع به کار در هیئت به عنوان سرپرست تمام سعی خود را کرده‌ام تا از تمام ظرفیت‌های بوکس استان در راستای افزایش و ارتقای این ورزش استفاده کنم.

توانا افزود: نبود مدیریت منسجم و برنامه‌ریز عامل اصلی عقب افتادگی ورزش بوکس در استان است.

وی یادآور شد: از موقعی که در سمت سرپرستی هیئت قرار گرفتم از تمام افرادی که می‌توانستند برای ورزش بوکس استان دلسوزانه فعالیت کنند دعوت به همکاری کرده‌ام.

وی با اشاره به جذابیت این ورزش برای قشر جوان گفت: باید اختلاف‌ها و تفاوت سلایق را کنار گذاشت و به بوکس فکر کرد؛ چون تنها با در کنار هم بودن و متحد شدن ورزش بوکس استان پیشرفت می‌‌کند.

این داور بین‌المللی استان در ادامه با اشاره به اهمیت نقش باشگاه‌های بوکس در ترویج این ورزش در بین جامعه گفت: متاسفانه به علت ناملایمتی‌هایی که از طرف بعضی از مسئولان هیئت‌های قبلی صورت پذیرفته است هیچ باشگاهی در سطح شهر مشهد در این رشته ورزشی فعالیت نمی‌کرد ولی اکنون بعد از گذشت 15 روز از شروع فعالیت هیئت جدید با همکاری بعضی باشگاه‌ها، 6 باشگاه فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده‌اند.

وی نبود رینگ استاندارد را یکی از مهم‌ترین معضلات ورزش بوکس استان ارزیابی کرد و گفت: از اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس می‌خواهم در تجهیز کردن سالن‌های ورزشی شهرستان‌ها و سالن شهید بهشتی مشهد کمک کنند چون ورزش بوکس نیازمند جان گرفتن دوباره است.

توانا راه‌اندازی لیگ استان را نیازمند ساخت زیربناهای این ورزش در تمام شهرستان‌های خراسان‌رضوی اعلام و اظهار کرد: از زمان شروع به کار هیئت جدید هفت هیئت در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، تربت‌جام، تایباد، نیشابور، قوچان، چناران و کاشمر فعال شده‌اند؛ ولی این فعالیت‌ها بدون داشتن امکانات مناسب ورزشی چندان حاصل خوبی ندارد.

وی افزود: راه‌اندازی لیگ استان و شرکت در لیگ کشور نیازمند فراهم ساختن زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب است که امیدواریم با جذب اسپانسر بتوانیم هزینه‌های لازم برای شرکت در مسابقات را تامین کنیم.

وی وضعیت داوری استان در رشته بوکس را در حال سکون دانست و گفت: به دلیل نبود حمایت‌های لازم بعضی از هیئت‌های قبل، از داوران، فعالیت این قشر به سکون و درجا زدن رفته است که امیدواریم با برگزاری کلاس‌های داوری در استان بتوانیم جایگاه داوران خراسانی را به جایگاه واقعی خود در کشور بازگردانیم.

سرپرست هیئت بوکس خراسان رضوی همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تا مکانی را به عنوان خانه بوکس در اختیار این هیئت قرار دهد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول