اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شیراز:

شیراز باید از نظر حجب و حیا شهره باشد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: امروز شیراز باید به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران، از نظر حجب و حیا شهره باشد و مربیان یکی از عوامل موثر در ترویج معروفات هستند.

شیراز باید از نظر حجب و حیا شهره باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان این حوزه معاونت با بیان اینکه نقش تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: نباید نقش موثر مربیان در مهارت آموزشی و ایجاد فضای حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در عرصه‌های آموزشی دست‌کم گرفت.

وی با اشاره به تفاوت‌های معلمان و مربیان گفت: مربیان به دلیل اینکه علم و عمل را با یکدیگر منتقل می‌کنند، در تمام دنیا نگاه متفاوتی به آن‌ها وجود دارد و کارشان گران‌قیمت و ارزشمندتر تلقی می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز بر اشاعه حجاب و عفاف توسط مربیان این مجموعه تاکید و با بیان اینکه شیراز را باید به آنچه که در واقع در شانش است، برازنده کنیم، خاطرنشان کرد: امروز شیراز باید به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران، از نظر حجب و حیا شهره باشد و شما یکی از عوامل موثر در ترویج معروفات هستید.

فرخ‌زاده با تاکید بر لزوم توجه به مباحث دینداری و انتقال این مباحث توسط مربیان، گفت: طی یک بررسی 95 درصد از افرادی که مرتکب جرم شده‌اند، اعلام کرده‌اند که نماز نمی‌خوانده‌اند و پنج درصد باقی‌مانده نیز اذعان کرده‌اند که از زمانی نماز نخوانده‌اند دچار مشکل شده‌اند.

وی خطاب به مربیان حاضر افزود: شما باید روحیه امیدواری و نشاط را بین مردم ارتقا دهید و زحماتی که در شهر در زمینه خدمات‌رسانی انجام می‌شود را به مخاطبانتان منتقل کنید.

فرخ‌زاده در ادامه با اشاره به برگزاری دوره روش تدریس برای مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در سال گذشته، از برگزاری دوره‌های مشابه آموزشی برای استانداردسازی آموزش و ارتقای کیفی فعالیت این مربیان در سال جاری خبر داد.

در ادامه این جلسه مشاور فرهنگی شهردار شیراز ابراز داشت: امروزه خانواده به عنوان بنیان اصلی تشکیل یک جامعه به شمار می‌آید و تربیت صحیح فرزندان توسط والدین می‌تواند جامعه‌ای سالم را به وجود آورد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی با بیان اینکه در شهرداری شیراز برنامه‌های خوبی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی در حال اجرا است، که نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتری توسط دستگاه‌های متولی برای شهروندان دارد.

در پایان این مراسم نیز از مربیان فرهنگ‌سراهای شهرداری شیراز به تفکیک فرهنگی، هنری، علمی، مذهبی، گردشگری، ورزشی و مشاوران و افراد موفق در جشنواره هفت‌سین، مسابقات و ... تجلیل شد.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول