اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تحقق سیاست‌های شهرداری تهران

گلدسته‌های مساجد در جنوب تهران احداث و تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: با هدف تحقق سیاست‌های شهرداری تهران، گلدسته‌های مساجد و نصب پرچم‌های مرتفع در جنوب تهران احداث و تکمیل شد.

گلدسته‌های مساجد در جنوب تهران احداث و تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهرداری منطقه 15 با هدف تحقق سیاست‌های شهرداری تهران و در راستای اجرای مصوبات شورای عالی فرهنگی، ‌اجتماعی نسبت به احداث و تکمیل گلدسته‌های مساجد، نصب پرچم‌های مرتفع و نصب سیستم یکپارچه پخش اذان در بوستان‌ها و اماکن عمومی منطقه اقدام می‌کند.

در این راستا تعداد پنج مسجد که در منظر عمومی سطح محدوده واقع شده‌، انتخاب و به شهرداری تهران معرفی شده‌اند تا در صورت تائید و تامین اعتبار نسبت به احداث و یا تکمیل گلدسته‌‌های این مساجد بر اساس دیدگاه‌های مدیریت ارشد شهرداری تهران و به عنوان نماد شیعی و اسلامی اقدام شود.

در این ارتباط مساجد انصارالحجه در محله طیب ناحیه یک، حضرت سیدالشهدا (ع) و مسجد القرآن در محله ابوذر ناحیه‌دو، جامع نوروزی در محله کیانشهر ناحیه سه و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله والفجر ناحیه شش انتخاب و جهت احداث مناره و گلدسته به شهرداری تهران پیشنهاد شده است.

این گزارش حاکی است، نصب چهار پرچم مرتفع در سطح محدوده منطقه نیز از دیگر اقداماتی است که بر اساس مصوبات شورای عالی فرهنگی، اجتماعی در منطقه اجرا می‌شود و در این راستا یک پرچم با ارتفاع 50 متر در میدان بسیج نصب شده و سه مکان دیگر نیز شامل میدان ثامن‌الحجج علیه‌السلام (خیابان امام رضا علیه‌السلام)، تقاطع بسیج، بیست‌متری افسریه و خیابان خاوران (مقابل فرهنگسرای خاوران) شناسایی شده که تا اواخر خرداد‌ماه نسبت به نصب پرچم در این محل‌ها اقدام خواهد شد.

‌نصب سیستم یکپارچه پخش اذان در سطح بوستان‌ها، ‌ادارات، ساختمان‌های شهرداری و اماکن عمومی منطقه نیز از جمله اقداماتی است که در دستور کار منطقه قرار گرفته و پس از اتمام بررسی‌های اولیه و کارشناسی و تامین اعتبار اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول