اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 قم:

برخورد دو خودروی سواری 4 نفر را مجروح کرد

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 قم گفت: برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر چهار نفر مجروح بر جای گذاشت.

برخورد دو خودروی سواری 4 نفر را مجروح کرد

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: اورژانس قم در 24 ساعت گذشته پاسخگوی 2 هزار و 185 تماس مددجو و 578 تماس مزاحم بوده است.

وی ادامه داد: 342 ماموریت شامل 200 مورد قلبی و تنفسی و 142 مورد تصادف با 175 مصدوم صورت گرفته است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 قم عنوان داشت: 93 تصادف موتور 118 مجروح بر جای گذاشت که از شاخص‌ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته بوده است.

فراهانی ابراز داشت: در ساعت 19 و 20 دقیقه بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 12 سلفچگان به قم، راننده خودرو که خانمی 40 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وی گفت: همچنین در ساعت 21 و 49 دقیقه روز گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در خیابان امامزاده ابراهیم سه نفر مجروح شدند.

به گفته معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 قم، با حضور پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحین حادثه به منظور تکمیل مراحل درمانی توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

فراهانی با اشاره به برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر یادآور شد: در ساعت 23 برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در خیابان سالاریه، چهار نفر مجروح بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: سه نفر از مجروحان حادثه به منظور تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی علی‌ابن‌ابیطالب(ع) منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه مورد درمان سرپایی قرار گرفت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول