اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

مجمع نمایندگان فارس می‌توانست بهتر عمل کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان فارس می‌توانست بهتر عمل کند.

مجمع نمایندگان فارس می‌توانست بهتر عمل کند
جعفر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مطالبات کاهش نرخ بیکاری و اشتغال از مهم‌ترین خواسته‌های نمایندگان در آستانه دور چهارم سفر هیئت دولت به فارس است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در این استان امیدواریم مصوبات خوبی را برای حل این بحران در سفر هیئت دولت شاهد باشیم.
وی اضافه کرد: به طور کلی بیش از 50 مورد از نیازهای استان فارس در حوزه‌های مختلف حمل و نقل، سدها، نیروگاه‌ها، خطوط انتقال آب، توسعه کیفی آموزش عالی، مراکز درمانی تخصصی، مناطق ویژه صنعتی، توسعه کشاورزی و احداث گلخانه‌ها و....توسط نمایندگان تدوین و به استانداری فارس ارائه شده است.
قادری خاطرنشان کرد: در بحث امکانات رفاهی، حوزه تعاون و کار، بازنشستگان و نیروهای کارگری نیز مطالبات جدی وجود دارد.
وی افزود: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای رشد حوزه صنعت در این استان، جبران عقب‌ماندگی‌ها و همچنین تکمیل پروژه‌هایی که مصوب گذشته هستند نیز از دیگر در خواست‌های نمایندگان این استان برای این سفر است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور حتم مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به فارس و سفر مقام معظم رهبری و شرایط تحقق این مصوبات نیز در دور جدید حضور هیئت دولت بررسی می‌شود.

*به مجمع نمایندگان فارس نمره 14 می‌دهم
وی در پاسخ به این سئوال که عملکرد مجمع نمایندگان فارس را در دور هشتم چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اقدامات فردی بسیاری توسط نمایندگان انجام شده اما در تعامل با یکدیگر و کار گروهی در شان نام فارس موفق نبوده‌ایم.
قادری به عملکرد مجمع نمایندگان فارس در طول چهار سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: نمره‌ای که به مجمع نمایندگان می‌دهم 14 است چراکه می‌توانستیم در شرایط مطلوب‌تری در کار گروهی قرار گیریم.
عضو مجمع نمایندگان فارس خاطرنشان کرد: برای انتخابات آینده باید به سراغ افرادی برویم که با تجربه‌تر بوده و از متانت و سعه صدر بیشتری برخوردار باشند.
وی گفت: حضور افراد در عرصه انتخابات با پشتوانه گروه‌های فکری مفیدتر است و من اعتقادی به حضور افراد مستقل ندارم چراکه اگر گروه‌هایی نباشند که به نماینده کمک فکری کنند نماینده دچار آسیب‌های بسیاری می‌شود.
قادری در پایان مجلس نهم را مجلسی تخصصی‌تر، توانمندتر و با تعامل بیشتر خواند و ادامه داد: امید است افراد با هر دیدگاهی که به مجلس وارد می‌شوند اهل تعامل بوده و از ظرفیت‌های کشور به بهترین نحو استفاده کنند.
انتهای پیام/ ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول