اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان شبستر:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت همیشگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شبستر گفت: فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در همه زمینه‌ها بوده است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت همیشگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام علی محمدزاده عصر امروز در یادواره شهدای توپخانه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه در حسینیه ثارالله این تیپ، اظهار کرد: خداوند متعال انسان را بیهوده خلق نکرده و بازگشتش به سوی او است و انسان خلیفه خدا در زمین بوده و باید بر محور خدا حرکت کند.

وی افزود: تمام حرکاتی که حضرت امام خمینی(ره) و نیروهای مسلح  در زمان جنگ انجام داده‌اند همه‌شان دارای هدف بوده و آن عمل به وظیفه و حفظ آن منزلت و جایگاهی است که خداوند متعال تعیین کرده است.

امام جمعه شهرستان شبستر اظهار کرد: هدفی که تمام انبیاء الهی به آن مبعوث شدند و تمام شهدا برای آن شهید شدند و همه ما، مامور به آن هستیم حاکمیت خدا است و حاکمیت خدا، حاکمیت اسلام و قرآن بوده و امروز ما باید روی اهداف بیشتر کار کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس ما، دفاع براساس ایمان و عمل صالح بود و وعده پیروزی با این مصادیق است و  وعده الهی  هم محقق شده بنابراین اگر بخواهیم این وعده در مورد کشور و دنیا و آخرت تداوم یابد، باید ایمان و عمل صالح را همیشه حفظ کنیم.

امام جمعه شهرستان شبستر با بیان اینکه راه حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: باید به آرمان و اهداف شهدا توجه و عنایت بیشتری شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی و اصل جامعه به‌ویژه جوانان است و باید همگان برای احیای آن تلاش کنند.

محمدزاده ادامه داد: موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه ‌به خاطر توان نظامی آنان نبود بلکه خودسازی رزمندگان چنان قدرتی را به آنان می‌داد که در مقابل دشمنان قدرتمند به راحتی می‌توانستند پیروز شوند.

امام جمعه شهرستان شبستر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را یک وظیفه ملی و همگانی دانست و ابراز داشت: اکنون وظیفه تمام مسئولان اجرایی و آحاد مختلف مردم این است که ضمن پاسداری هوشیارانه و همه‌جانبه از قداست خون هزاران شهید مبلغ دستاوردها و‌ آرمان‌های متعالی نیز باشیم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول