اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فضایی آکنده از حزن و اندوه

مادر و کودک غرق شده بجنوردی در خاک آرام گرفتند

خبرگزاری فارس: مادر و کودکی که دوشنبه شب گذشته در پی سقوط به کانال آب در میدان کارگر بجنورد به خاطر خفگی جان خود را از دست داده بودند، پس از پیدا شدن اجساد آنان طی مراسمی در گریوان بجنورد به خاک سپرده شدند.

مادر و کودک غرق شده بجنوردی در خاک آرام گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این مراسم که بعد از ظهر امروز برگزار شد، علاوه بر جمع کثیری از مردم دهستان گریوان، شماری از مسئولان، روحانیون و اعضای شورای اسلامی روستا نیز شرکت داشتند.

این مراسم پس از پیدا شدن جسد کودک 2.5 ساله دختر و تحویل به پزشکی قانونی و انجام مراحل قانونی، به همراه جنازه مادر که دوشنبه شب پیدا شده و در سردخانه نگهداری می‌شد، هم‌زمان برگزار و مادر و کودک هر دو در خاک آرام گرفتند.

این حادثه تلخ که طی روزهای اخیر به عنوان مهم‌ترین رویداد نقل قول محافل در مرکز خراسان‌شمالی شده بود، پس از آن روی داد که به دلیل بارش شدید باران و آب‌گرفتگی جوی آب و معابر، پای مادر لغزیده و به همراه کودک 2.5 ساله خود به داخل کانال آب افتادند.

پیکر بی‌جان این مادر در همان شب حادثه توسط امدادگران پیدا شده و تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش فارس، جست‌وجوهای شبانه‌روزی برای یافتن جنازه‌ی دیگر مربوط به جسد کودک 2.5 ساله دختر از همان شب تا روز سه‌شنبه ادامه داشت و با وجود تلاش تیم‌های امدادی و جست‌وجوگر نتیجه‌ای دربر نداشت و همچنان جسد مفقود شده بود.

عملیات جست‌وجو برای یافتن جسد این دختر بچه با دستورات استاندار به عنوان رئیس شورای مدیریت بحران خراسان‌شمالی از بعد از ظهر روز گذشته با ورود تیم‌های بیشتر وارد مرحله جدید شده و سرانجام این جست‌وجوهای وسیع نتیجه داد و جسد بی‌جان این دختر بچه نیز در انتهای محله جوادیه بجنورد پیدا شد.

در پی غرق‌شدن این دختربچه علاوه بر جریحه‌دار شدن احساسات مردم این شهر، برخی از مسئولان نیز نسبت به این موضوع انتقاد و با خانواده داغدار مرحومان احساس هم‌دردی کردند.

در این ارتباط نیز جمشید گریوانی یکی از اعضای شورای شهر بجنورد که سه دوره عضویت را در این شورا داشته امروز با ارائه استعفانامه خود به خاطر آنچه که به عنوان بی‌تدبیری برخی از مسئولان شمرده شده، از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول