اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

تصور نمایندگان از بودجه سالن اجلاس سران اصفهان نادرست بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصور نمایندگان از بودجه 100 میلیارد تومانی برای ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان نادرست بود.

تصور نمایندگان از بودجه سالن اجلاس سران اصفهان نادرست بود

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تصور نمایندگان مجلس از لایحه پیشنهادی دولت در بودجه سال 1391 مبنی بر ارائه تسهیلات 100 میلیارد تومانی برای سالن اجلاس سران در اصفهان این بوده است که این 100 میلیارد تومان از بودجه عمومی به شهرداری اصفهان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تصور نمایندگان مجلس از این موضوع نادرست بوده است، اضافه کرد: اما این بودجه از محل واگذاری‌ها و هزینه درآمدی‌ها برای ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان اختصاص داده می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سالن اجلاس سران در مالکیت جمهوری اسلامی قرار دارد و نه در مالکیت شهرداری اصفهان، تصریح کرد: قرار نیست که تمام امکانات و محل برگزاری همایش‌های بزرگ در تهران متمرکز شود بلکه این امکانات باید مانند تمام کشور‌های دنیا در سایر شهر‌های موجود در کشور توزیع شود.

وی ادامه داد: بنابر این بوده که این اجلاس در جمهوری اسلامی ایران برگزار شود اما تهران نیز هنوز برای برگزاری این اجلاس آماده نیست.

فولادگر با اشاره به اینکه مخالفت نمایندگان با لایحه دولت در راستای ارائه تسهیلات 100 میلیارد تومانی برای سالن اجلاس سران در اصفهان قابل توجیه نیست، تاکید کرد: البته این مخالفت‌ها مانع از این نمی‌شود که دولت به تعهدات خود در راستای این موضوع عمل نکند.

وی با اشاره به اینکه در ردیف‌های بودجه نیز هزینه‌هایی برای ساخت این سالن اختصاص داده شده است، بیان داشت: اما باید گفت که اگر قرار است این اجلاس در شهریورماه جاری در ایران برگزار شود، نه اصفهان و نه تهران برای برگزاری این اجلاس آماده نیست.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول