اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول دولت نهم و دهم صورت گرفت

ساخت 800 واحد مسکن روستایی در شهرستان لردگان

خبرگزاری فارس: فرماندار لردگان گفت: در طول دوران خدمت دولت عدالت‌محور نهم و دهم 800 واحد مسکن روستایی در شهرستان ساخته شده است.

ساخت 800 واحد مسکن روستایی در شهرستان لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور ظفریان بعدازظهر امروز در حاشیه یکصدمین نمایشگاه دستاوردهای هیئت دولت در شهرستان لردگان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه تبدیل شده که این موفقیت و پیروزی مرهون رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی کشور ما با بیشتر کشورهای دنیا درگیر جنگ بود ولی رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت ایمان و باور خود و با بهره‌گیری از رهنمودهای امام راحل(ره) توانست در این نبرد نابرابر به پیروزی برسد.

ظفریان با بیان اینکه ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی وارد مرحله جدیدی شده است، تصریح کرد: امروز هم زمانی است که جوانان باغیرت ایران اسلامی با داشتن بصیرت لازم به صورت علمی و نرم‌افزاری در جنگ با دشمنان سراپا مسلح بوده و از ارزش‌های نظام و انقلاب به خوبی دفاع می‌کنند.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: نسل جوان کشور باید به مانند نسل گذشته شعار "ما می‌توانیم" را در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی، فرهنگی و علمی را به منصه ظهور برساند.

ظفریان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: با توجه به شعار سال باید در راستای تحقق این شعار در عرصه‌های مختلف از هیچ تلاشی دریغ نکنیم چرا که دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به کشور ما است.

وی با قدردانی از خدمات دولت نهم و دهم، اظهار داشت: محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جهور مردمی کشور کسی است که تحقق شعار ما می‌توانیم را به درستی به جوانان و مردم کشور نشان داد و بر ارزش و اعتبار کشور در داخل و خارج افزود.

ظفریان، سفرهای استانی دولت نهم و دهم را از مهم‌ترین ابتکارات این دولت دانست و گفت: بررسی مشکلات مردم از نزدیک و رسیدگی به آن‌ها از آثار سفرهای استانی هیئت دولت است که گام مهمی در راستای عدالت‌گستری در کشور به شمار می‎رود.

فرماندار شهرستان لردگان به مصوبات استانی هیئت دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در سفر اول، 42 پروژه در این شهرستان به تصویب رسید که همه این پروژه‌ها صددرصد اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

ظفریان ادامه داد: در سفر دوم نیز 21 پروژه به تصویب رسید که تاکنون 75درصد آن عملیاتی شده است.

وی تعداد پروژه‌های سفر سوم هیئت دولت را 11 پروژه برشمرد و گفت: بیش از 35 درصد این پروژه‌ها اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

ظفریان خاطرنشان کرد: در سفر چهارم نیز پروژه‌های قبلی مورد بررسی و علت عدم‌عملیاتی شدن آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان لردگان، احداث پتروشیمی لردگان را از مهمترین پروژه‌های این شهرستان در طول دولت نهم و دهم عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های این کارخانه خریداری شده و در حال حاضر در حال ساخت و ساز است.

ظفریان افزود: راه‌اندازی فاز 1 کارخانه سیمان لردگان، افتتاح سالن استخر شنا، افتتاح سالن تیراندازی، آسفالت جاده‌های روستایی، اجرای طرح گازرسانی به بیش از 110 روستای این شهرستان، احداث باند دوم جاده لردگان ـ بروجن، راه‎اندازی مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای خواهران و تکمیل دانشگاه پیام نور لردگان از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در طول دولت نهم و دهم در این شهرستان بوده است.

وی ساخت 800 واحد مسکن روستایی در این شهرستان را انقلاب بزرگی در این عرصه دانست و گفت: با احداث این واحدهای مسکونی وضعیت روستاهای این شهرستان بهتر از ساخت و سازهای شهری شده است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول