اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش بسیج دانشجویی استان قم خبر داد

شرکت 200 دانشجوی قمی در طرح ولایت

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش بسیج دانشجویی استان قم از شرکت 200 دانشجوی قمی در طرح ولایت استانی خبر داد.

شرکت 200 دانشجوی قمی در طرح ولایت

علی رام هرند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری هر ساله طرح ولایت در بسیج دانشجویی استان قم ابراز داشت: در مرحله استانی این طرح که طی یک ماه گذشته فراخوان شده است، 200 دانشجوی قمی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: طبق روال برگزاری این دوره از این 200 نفر آزمون کتبی و مصاحبه گرفته خواهد شد و 100 نفر برگزیده برای شرکت در این دوره انتخاب می‌شوند.

مسئول آموزش بسیج دانشجویی استان قم افزود: این آزمون کتبی مطالبی مانند اطلاعات عمومی و اعتقادی را در برمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: قبول‌شدگان آزمون کتبی در مصاحبه شفاهی مورد گزینش قرار خواهند گرفت و افراد برگزیده به دوره آموزشی اعزام خواهند شد.

رام هرند با بیان اینکه دوره آموزشی طرح ولایت دانشجویی در سه سطح برگزار می‌شود ابراز داشت: نخستین سطح از برگزاری این دوره‌ها مرحله استانی است که در تابستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزیدگان مراحل استانی طرح ولایت دانشجویی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد که این دوره در این مرحله نیز در دو سطح برگزار می‌شود.

مسئول آموزش بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: طرح ولایت کشوری در دو دوره مقدماتی و تکمیلی با حضور دانشجویان سراسر کشور و اساتید برجسته عقیدتی و سیاسی توسط بسیج دانشجویی هر سال در تابستان برگزار می‌شود که خروجی‌های این طرح عموما دانشجویانی خواهند بود که توانایی مباحثه در موضوعات عقیدتی و پاسخگویی به شبهات را خواهند داشت.

وی عنوان داشت: امسال در مرحله مقدماتی طرح ولایت کشوری در استان قم حدود 55 دانشجو و در مرحله تکمیلی حدود 20 دانشجو شرکت خواهند کرد.

رام هرند با اشاره به تاثیرگذاری دوره‌های طرح ولایت گفت: این دوره‌ها هر سال سبب آشنایی تعداد قابل توجهی از دانشجویان با مباحث عقیدتی و اسلامی می‌شود که این موضوع از طریق تبلیغ چهره به چهره این دانشجویان در محیط‌‌های دانشجویی بر تمام دانشجویان تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره آموزشی دیگر در تابستان امسال توسط بسیج دانشجویی استان قم ابراز داشت: دوره طلیعه حکمت با هدف آشنایی دانشجویان با آثار شهید مطهری در تابستان امسال برگزار می‌شود.

مسئول آموزش بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: در این دوره نیز 230 دانشجو از دانشگاه‌های قم به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کرده و در اردوی این طرح شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول