اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

"محیط انسانی و معنوی اصفهان" بیش‌ترین جذابیت را برای توریست‌ها دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: آنچه بیش از همه برای گردشگران و توریست‌ها که وارد اصفهان می‌شوند جذابیت دارد، بناهای تاریخی نیست، بلکه انسانی بودن محیط و معنویت سرشار این مرز و بوم است.

"محیط انسانی و معنوی اصفهان" بیش‌ترین جذابیت را برای توریست‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی شامگاه یک‌شنبه در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان اظهار داشت: اگر از توریست‌هایی که وارد اصفهان می‌شوند سؤال شود که چه چیز در این شهر بیش از همه برای آنها جذابیت دارد تمام آنها روی این نکته که شهر پر از محیط انسانی و معنوی است، انگشت می‌گذارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه جمعیت خیّرین در استان اصفهان روز به روز در حال افزایش است، افزود: سنت نیکوی مدرسه‌سازی هم‌چنان در کشور و به ویژه در اصفهان مستدام است و خودنمایی می‌کند.

استاندار اصفهان در ادامه به جایگاه الگو و مراد در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: اگر به سایت‌ها و رسانه‌های غرب نگاهی کنیم، آنها روزانه حجم بالایی از الگوهای کاذب که متناسب با دنیای پوچ خودشان است را تبلیغ می‌کنند.

این مسئول با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگوار مظهر انسان کامل و بهترین الگو برای جامعه و مردم مسلمان است.

ذاکراصفهانی در ادامه با بیان اینکه خیّرین با عمق جان مسئولیت و نگاه انسانی به اطراف و افراد را درک کرده‌اند، ادامه داد: اگر احساس مسئولیت و نگاه انسانی نبود، کسی وارد کار خیر نمی‌شد.

وی این موضوع را بازتاب نوع نگاه مردم ما به جهان و انسان دانست و تاکید کرد: ظرفیت بزرگ خیّرین در کل کشور و به طور ویژه در استان اصفهان وجود دارد و ما حجم بالایی از هیئت‌ها و انجمن‌های خیریه را مشاهده می‌کنیم.

استاندار اصفهان در ادامه ارزش‌ها، باورها و هنجارهایی که ما ایرانی‌ها با آنها بزرگ شده‌ایم و زندگی می‌کنیم را بسیار متعالی دانست و گفت: دنیای غرب به دنبال این است که ارزش‌های خود را جهان شمول، عام و مقدس نشان دهد، اما این ارزش‌ها برای ما است.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد آیات، روایات و احادیث ما مربوط به حوزه‌های اجتماع و تکلیف و حقوق و مسئولیت‌ها است، اذعان داشت: خیّرین مدرسه‌ساز انسان‌های مسئول و ذخایر ارزشمند جامعه هستند و ارزش‌های والای ما را پاس می‌دارند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول