اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری‌ها در شمال لبنان و کشته شدن 4 نفر+ فیلم

خبرگزاری فارس: همزمان با تشدید درگیری‌ها و کشته شدن 4 نفر در شمال لبنان، ارتش این کشور اعلام کرد که با تحرکات برخورد خواهد کرد.

درگیری‌ها در شمال لبنان و کشته شدن 4 نفر+ فیلم

به گزارش مانیتورینگ فارس، درگیری ها در طرابلس همچنان ادامه دارد و ارتش لبنان اعلام کرده که به شدت به این اقدامات پاسخ خواهد داد.

الجزیره مدعی شده که ناآرامی‌های اخیر بین طرفداران و مخالفان حکومت بشار اسد در سوریه است و این درحالی است که شرکت کنندگان در این درگیری اصرار دارند که تا زمان آزاد نشدن "شادی المولوی" از تروریست های بازداشت شده به دست ارتش لبنان، در خیابان باقی خواهند ماند.

 

ناآرامی‌ها در لبنان

 

شهر طرابلس واقع در شمال لبنان که اخیرا دو محموله سلاح قاچاق شده به لبنان در آن توقیف شده، از عصر دیروز شاهد ناآرامی های گسترده است.

شدت درگیری ها در ساعات گذشته کمتر شده است، اما تک تیراندازها همچنان بویژه در بخش های ورودی شمالی شهر و منطقه الملوله فعال هستند.

منابع خبری گزارش داده‌اند که تعداد کشته های این درگیری ها تا اندکی قبل از ظهر امروز به 4 نفر رسیده که یک نفر از آنها نظامی است و 23 نفر دیگر نیز در این ناآرامی ها زخمی شده اند که همگی از شهروندانی هستند که با گلوله های تک تیراندازی ها و گلوله های بی هدف مورد اصابت قرار گرفته اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول