اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات 30 هزار نفری در مادرید در همبستگی با اسرای فلسطین/ اسرائیل بدترین رژیم آپارتاید است

خبرگزاری فارس: شبکه همبستگی با فلسطین در مادرید تظاهرات همبستگی آمیز با اسرای فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی برگزار کرد که در آن حدود 30 هزار نفر شرکت کردند.

تظاهرات 30 هزار نفری در مادرید در همبستگی با اسرای فلسطین/ اسرائیل بدترین رژیم آپارتاید است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، شب گذشته حدود 30 هزار نفر بنا به دعوت شبکه همبستگی با فلسطین در مادرید پایتخت اسپانیا به نشانه همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند که شگفتی همه را برانگیخت.

تظاهرات‌کنندگان شعارهایی از قبیل "آزادی برای ملت فلسطین، آزادی برای اسرا" ،"زنده باد مبارزه ملت فلسطین"، "اسرائیل بدترین آپارتاید است" سر دادند.

در این تظاهرات تعدادی از رهبران و اعضای سازمان‌های جامعه مدنی در شبکه همبستگی با فلسطین و اقلیت‌های فلسطینی شرکت داشتند.

این تظاهرات در میدان مرکزی مادرید برگزار شد و طی آن تظاهرات‌کنندگان فریاد "آزادی اسرای فلسطینی" را سر دادند و در اقدامی نمادین برای نشان دادن درد و رنج اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی دست‌ها و چشمانشان را بسته بودند و برخی‌ها نیز چفیه فلسطین را بر گردن داشتند.

این تظاهرات از ساعت 7 عصر آغاز و تا ساعات پایانی شب ادامه داشت و تظاهرات‌کنندگان به نشانه همبستگی با اسرای فلسطینی یک دقیقه سکوت کرده و دستمال‌های سفید و چفیه‌های فلسطین را در دستانشان بالا بردند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول