اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مدارس باید در مواقع بروز حوادث مرکز امدادرسانی شوند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مدارس باید امن‌ترین نقاط باشند و طوری ساخته شوند که نه تنها در موقع بروز حوادث طبیعی آسیبی نبینند بلکه به‌عنوان مرکز امدادرسانی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

مدارس باید در مواقع بروز حوادث مرکز امدادرسانی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز استان، مدرسه‌سازی را یکی از اولویت‌های کشور دانست و اظهار کرد: بر اساس رهیافت دولت در موضوع مدرسه‌سازی، مدارس علاوه بر اینکه کانون اعتلای اندیشه و فکر جوانان کشور به شمار می‌روند نقطه امید مردم در زمان بروز حادثه هستند و این رسالت مهمی است که برای مدارس پیش‌بینی شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های خیران مدرسه‌ساز اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز شایسته‌ترین وسیله را برای اظهار بندگی به حضرت حق انتخاب کرده‌اند و امکاناتی که آنها فراهم کرده‌اند موجب بروز استعدادهای جوانان و نوجوانان کشور شده است.

بیگی افزود: در پرتو تلاش‌های این افراد کسانی تربیت پیدا کرده‌اند که توانسته‌اند منشأ کارهای بزرگی باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان‌اینکه جمهوری‌اسلامی ایران کانون ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی و آرمان طلبی است گفت: اهتزاز پرچم جمهوری‌اسلامی ایران در فضای رسانه‌ای حاکم بر برخی مجامع بین‌المللی، افتخاری برای ملت ایران به شمار می‌رود و این افتخارات محصول همین مدارسی است که توسط خیرین ساخته شده است.

علیرضابیگی در این مراسم همچنین از استاد اولیایی، خیر نمونه مدرسه‌ساز استان تجلیل کرد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول