اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌ شرقی:

اقتصاد را نباید بلاتکلیف گذاشت

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اقتصاد، ‌موجود زنده‌ای است که نباید آن را بلاتکلیف گذاشت و از این رو دولت مصمم است مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را اجرایی کند.

اقتصاد را نباید بلاتکلیف گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در همایش خانواده‌های شاهد و ایثارگر جلفا اظهار کرد: برخی موضوعات در کشور، گرفتار نگاه سیاسی شده است و مقاومت در برابر اجرایی شدن مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها از این جمله است.

وی افزود: برخی تصور می‌کنند موفقیت دولت در اجرای این مرحله از قانون هدفمندی یارانه‌ها باعث زمینه‌سازی برای انتخاب دولتی در انتخابات آتی می‌شود که از جنس دولت احمدی‌نژاد است و از این رو انواع محدودیت‌ها را علیه این اقدام اصولی دولت اعمال می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها یک عمل جراحی نیمه تمام است که باید کامل شود،‌ تصریح کرد: اقتصاد، ‌موجود زنده‌ای است که نباید آن را بلاتکلیف گذاشت و از این رو دولت مصمم است مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه دولت درصدد ایجاد سهولت قانون در فرآیند تاثیرگذاری مشارکت و همراهی مردم برای تحقق کامل اهداف و برنامه‌های بلندمدت توسعه ملی و پایدار کشور است، تصریح کرد: قانون هدفمندی یارانه‌ها زمینه‌ساز بهره‌مندی عادلانه مردم از سرمایه‌های درآمدی کشور است.

بیگی،‌ با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش مردم نسبت به اشتغال و سودآور کردن فعالیت‌های اقتصادی حوزه زندگی اجتماعی‌ ‌اظهار کرد: اشتغال باید بهینه و زمینه‌ساز شکوفایی استعدادها و سوق‌دهنده ظرفیت‌ها به سوی استقلال اقتصادی و افزایش توان تولید ملی باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی،‌ کوچک‌سازی بدنه دولت را گامی بزرگ در افزایش میزان مشارکت و همراهی مردم و تحقق اصل 44 قانون اساسی معرفی کرد و افزود: تحولات و جهش‌های اقتصادی باید منجر به رهایی از وابستگی‌های خارجی و اقتصاد تک محصولی شود.

وی در ادامه تلاش فعلی دشمنان داخلی و خارجی را ایجاد اختلال در چرخه اداره کشور عنوان کرد و اضافه کرد: بدون شک سربلندی دولت و مردم برای دشمنان شکننده و ناامید کننده است و در این بین عزم دولت و هوشیاری مردم تمام ترفندهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی را خنثی و محو کرده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: خانواده‌های شهدا وارثان اصلی نظام اسلامی هستند و مسئولان باید طوری برنامه‌ریزی کنند که دغدغه‌های فرهنگی،‌ اجتماعی و به ویژه اشتغالزایی آنان به طور مطلوب شناسایی و مورد حل و فصل قرار گیرد.

انتهای پیام/‌ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول