اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر:

ورودی شرق شاهین شهر تا پایان سال جاری ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شاهین شهر اصفهان گفت: سه ورودی از شاهین شهر تا کنون اصلاح و ساماندهی شده‌اند که امید می‌رود تا پایان سال ورودی شرق اصفهان نیز تا پایان سال جاری ساماندهی شود.

ورودی شرق شاهین شهر تا پایان سال جاری ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهرام عمویی ظهر امروز در آیین افتتاحیه تقاطع غیر هم‌سطح ولی عصر(عج) با اشاره به اهداف اجرایی این پروژه اظهار داشت: اجرای این پروژه با توجه به گسترش حمل و نقل و ارتباطات شهری که روز به روز در حال افزایش است، صورت گرفته است.

وی افزود: تمامی معابر، فرعی‌ها و در واقع شبکه معابر شهری شاهین شهر مناسب است و لازم بود برای تکمیل معابر حمل و نقل، ورودی شهر نیز اصلاح شود.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به چهار ورودی اصلی شاهین شهر اشاره و تصریح کرد: ورودی غربی و شمالی از سوی شرکت هواپیماسازی هسا و بهشت معصومه (س) و ورودی جنوب از سمت طالقانی و پل گز تاکنون اصلاح شده و ورودی شرق از جمله پروژه‌های دیگر است که در سال جاری تکمیل و هر چهار محور شاهین شهر ساماندهی می‌شود.

وی در ادامه به فعالیت شورای سوم اسلامی شهر و تکمیل فعالیت‌های نیمه کاره در دوره دوم اشاره کرد و گفت: زمانی‌که این پروژه به نتیجه رسید، شورای اسلامی شهر با تمام توان و قدرت از شهرداری حمایت کرد تا زودتر به بهره برداری برسد.

عمویی ورودی غرب شاهین شهر را از جمله پروژه‌های مهم دانست و افزود: معرفی خوب و مناسب ورودی شهر اصفهان به دلیل راه مواصلاتی تهران به شمال از مهم‌ترین اهداف این پروژه بوده است که می‌تواند یک معرفی خوبی از شهر اصفهان باشد.

وی افزایش ایمنی ناشی از عبور و مرور در برون شهر، فاصله گرفتن محور پر تردد تهران به اصفهان و بالعکس و ایمنی در بدنه شهر برای شهروندان از جمله مزایای این پروژه دانست و افزود: این طرح در مسیر شهرک خرازی، مجتمع مسکونی گلدیس و شیخ بهایی تردد ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: هر چند این تقاطع فاصله را از بدنه شهر گرفته، اما نمای خوبی به شهر داده است.

وی با بابیان اینکه آنچه شورای شهر شاهین شهر را مصمم به اجرای این پروژه کرد، انجام کار کارشناسی است، اضافه کرد: در این طرح از تمامی کارشناسان، مشاوران فعال و کار آزموده کمک گرفته شد و راه‌ها برای اجرا بررسی شد.

عمومی بیان داشت: زمانی‌که تصمیمات کارشناسی بر قطعیت اجرای این پروژه برآمد، اطمینان خاطری از اجرای پروژه آغاز و با تمام توان کار صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا شورای اسلامی شاهین شهر اعتباراتی را که شهرداری اعلام نیاز کرد را در قالب لوایح حمایت کرد تا به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ضمن قدردانی از شهردار این شهر، بیان داشت: مجری اجرایی و هدایت‌کننده این پروژه شهرداری بود که در کنار آن معاونان فنی،ناظران پروژه و پیمانکار پروژه در تسریع این پروژه دخیل بودند.

به گزارش فارس، در این آیین افتتاحیه از تندیس یادبود این پروژه رونمایی و نیز وسیع‌ترین پرچم بزرگ ایران با ابعاد 70 متر ارتفاع و 400 متر مربع پرچم در مجاورت این پروژه به اهتزاز در آمد.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول