اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد برگزار می‌شود

هوشنگ مرادی‌کرمانی میهمان ویژه همایش‌ شاهنامه و مردم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل فرهنگسرای فردوسی گفت: به مناسبت بزرگداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی همایش‌ "شاهنامه و مردم" با حضور هوشنگ مرادی کرمانی از نویسندگان برجسته کشور در مشهد برگزار می‌شود.

هوشنگ مرادی‌کرمانی میهمان ویژه همایش‌ شاهنامه و مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجعفر یاحقی عصر امروز در نشست خبری همایش شاهنامه و مردم در مشهد اظهار داشت: یکی از متمایزترین بخش‌های این برنامه، شاهنامه‌خوانی توسط یک نوجوان علاقه‌مند به اشعار فردوسی است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این همایش گفت: برنامه‌های بزرگ‌داشت با حضور بزرگ‌ترین شاهنامه‌پژوهان ایران و جهان شامل محمود امیدسالار، جلال خالقی مطلق، میرشکرایی، سجاد آیدنلو و ... برگزار می‌شود.

مدیرعامل فرهنگسرای فردوسی با بیان اینکه رسالت ما عمومی‌سازی فضیلت‌های شاهنامه است، اظهار داشت: باید با چاپ کتاب‌های ویژه این گروه سنی و همچنین همکاری با گروه‌های نمایشی برای اجرا در میان کودکان و نوجوانان بر تحقق این امر تلاش کرد که در این راستا فرهنگسرای فردوسی تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول