اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس تاکید کرد

ترویج فرهنگ نماز در میان مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: در راستای ترویج فرهنگ نماز تمام اداره‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) ملزم به برپایی نماز به‌ویژه نماز جماعت با مددجویان و امدادگران هستند.

ترویج فرهنگ نماز در میان مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی الهیاری بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری اجلاس ستاد اقامه نماز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از مشکل‌ها و معضل‌های جامعه با برپایی نماز میان اقشار جامعه به‌ویژه اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و فضاهای آموزشی برطرف می‌شود.

الهیاری خاطرنشان کرد: اگر حق نماز به درستی ادا شود، شاهد جامعه‌ای سالم، بانشاط، شاداب، پویا و انسان‌ساز می‌شویم.

وی با اشاره به توجه به وضعیت فقرا و نیازمندان که از دستورات اساسی دین مبین اسلام است، افزود: راس تمام عملکردهای شورای نماز کمیته امداد امام خمینی(ره)، نهادینه کردن این فریضه الهی بوده و در این راستا شاهد حضور به موقع کارکنان این نهاد در نماز جماعت هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیان داشت: اگر رویکرد اصلی مدیران و دستگاه‌های اجرایی برپایی به موقع نماز باشد تمام معضل‌ها و ناهنجاری‌های جامعه برطرف می‌شود.

الهیاری اضافه کرد: با جدی گرفتن برپایی نماز، پرداخت زکات و کمک به ایتام، فقر و محرومیت از جامعه اسلامی ایران برطرف می‌شود.

وی اظهار داشت:  اجلاس ستاد اقامه نماز هم‌زمان با سالگرد میلاد خجسته فاطمه زهرا(س) در سالن اجتماعات مجتمع تربیتی فرهنگی آیت‌الله ربانی شیرازی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تصریح کرد: ساخت این سالن در راستای کمک به ترویج فرهنگ دینی و مذهبی به‌ویژه برپایی سخنرانی‌ها و همایش‌ها احداث شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول