اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه شهرستان مراغه اعلام کرد

قرار گرفتن تیرهای چراغ برق در سواره‌روها عامل اصلی تصادفات در مراغه

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: در 23 نقطه شهر مراغه تیرهای چراغ برق در سواره‌رو قرار گرفته که عامل اصلی تصادفات است.

قرار گرفتن تیرهای چراغ برق در سواره‌روها عامل اصلی تصادفات در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک مراغه گفت: نقاط حادثه‌خیز عامل بیشترین تصادفات منجر به فوت و مجروح شدن شهروندان در این شهر است.

وی در جلسه شورای ترافیک که به منظور برنامه‌ریزی برای رفع نقاط حادثه‌خیز ترافیکی تشکیل شده بود، افزود: مراغه پس از تبریز بیشترین تصادفات منجر به فوت و جرح را در سال گذشته داشته و عامل بیشتر این تصادفات نقاط حادثه‌خیز بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه اظهار کرد: قرار گرفتن تیرهای چراغ برق در سواره‌روها، کمبود علائم راهنمایی در سطح شهر و کم عرض بودن معابر عامل اصلی تصادفات در شهر مراغه است.

وی، از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به ویژه شهرداری، اداره برق و راه و ترابری خواست نقاط حادثه‌خیر را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکل این نقاط دست به کار شوند.

صادقی‌اصل در ادامه سخنان خود با اشاره به تصادفات اخیر در جاده مراغه ـ هشترود افزود: مطالعات اجرای طرح آزادراه مراغه ـ هشترود تا اتوبان پیامبر اعظم(ص) به پایان رسیده و کار تملک و اجرای این طرح از نیمه اول امسال آغاز و اجرا می‌شود.

وی، از مدیران راه و ترابری، شهرداری، راهنمایی و رانندگی و اداره برق خواست امسال بیشترین اعتبارات خود را برای حل مشکلات و معضلات ترافیکی شهرستان اختصاص دهند.

صادقی‌اصل گفت: مراغه با وجود مراکز علمی متعدد، موسسات و مراکز تجاری همچنین بافت‌های مسکونی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای استان است که باید مسائل ترافیکی آن به طور ویژه بررسی و مشکلات آن برطرف شود.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه اظهار کرد: کار شناسایی نقاط حادثه‌خیز همچنان ادامه دارد که براساس تعداد تصادفات در جاده‌ها، معیارهای استاندارد تعریف می‌شود.

وی گفت: یکی از اولویت‌های ما در حال حاضر شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز است که با جدیت پیگیری می‌شود تا بستری امن برای تردد مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول