اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس نهم:

بودجه 91 جامعیت اقشار جامعه را دارد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس نهم گفت: در بودجه امسال تمام اقشار جامعه در نظر گرفته شده است.

بودجه 91 جامعیت اقشار جامعه را دارد

جواد کریمی‌قدوسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یکصدمین سفر ریاست جمهوری در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت:‌ این موضوع که گفته می‌شود بودجه امسال در حمایت از ثروتمندان نوشته شده، برداشتی اشتباه است و با بررسی دقیق پی به فراگیر بودن بودجه امسال می‌بریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم خاطرنشان کرد: ساختار بودجه را قانون‌های کلی مانند اصل 44 هدفمندی یارانه و چشم انداز 20 ساله تشکیل می‌دهند و بر اساس این قانون بودجه توسط دولت تنظیم و به مجلس ارائه می‌شود.

کریمی‌قدوسی در مجلس هشتم یادآور شد: احکام بودجه که در حمایت از سرمایه‌گذاران وجود دارد باید به سمت اشتغال‌زایی واقعی و جلوگیری از رفتن سرمایه به سمت بازارهای حباب‌گونه که سبب مشکلات فراوان می‌شود، می‌بود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که تولید ثروت در حکومت اسلامی یک امر حسنه است تصریح کرد: در کشور ما ثروت و صاحبان ثروتی که با زحمت و از راه سالم ثروت تولید می‌کنند براساس شرع و قانون باید از آنان حمایت شود و کسانی که با رانت‌خواری به تولید ثروت می‌پردازند در جامعه ما عمل آنان مردود است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول