اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه نهبندان:

پروژه راه جدیدی در نهبندان پیشنهاد نشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری نهبندان گفت: در سال جاری با یک رویکرد جدید تعداد 17 پروژه نیمه تمام را پیشنهاد کردیم و پروژه جدیدی را پیشنهاد ندادیم.

پروژه راه جدیدی در نهبندان پیشنهاد نشد

حمید سهرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان با بیان اینکه در سال مالی جاری برای اجرای پروژه‌های این اداره مبلغ 19 میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است، اظهار داشت: از این میزان 3 میلیارد و 615 میلیون تومان آن از منابع استانی و مبلغ 15 میلیارد و 400 ریال از منابع ملی است که هنوز این اعتبارات به صورت کامل به این اداره اختصاص نیافته است.

وی یادآور شد: در سال جاری با یک رویکرد جدید تعداد 17 پروژه نیمه تمام را پیشنهاد کردیم و پروژه جدیدی را پیشنهاد ندادیم.

رئیس اداره راه و ترابری نهبندان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا محور روستای میغان به بصیران که قرار بود در دهه فجر سال گذشته افتتاح شود محقق نشد، افزود: به دلیل اختصاص کم اعتبارات این پروژه و مطالبات پیمانکار این محور به طور نیمه تمام باقی ماند.

سهرابی تصریح کرد: برای پروژه راه روستایی میغان به بصیران به طول 40 کیلومتر مبلغ یک میلیارد و 615 میلیون تومان اعتبار تصویب شده بود اما اختصاص این میزان اعتبار تنها 35 درصد بود.

وی ادامه داد: با این میزان اعتبار اختصاص یافته پیشرفت فیزیکی پروژه راه میغان به بصیران در حال حاضر 70 درصد است و در صورتی که اعتبارات این طرح تا پایان سال مالی جاری به طور صد درصد اختصاص پیدا کند این پروژه به سرانجام می‌رسد.

رئیس اداره راه و ترابری نهبندان گفت: به دلیل اینکه بیشترین اعتبارات اداره راه از منابع ملی است و این اعتبارات در مرکز به طور متمرکز تصویب و اختصاص پیدا می‌کند برخی از اوقات درصد اختصاص آنها کم و برخی پروژه‌ها با کمبود اعتبار مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول