اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال صبای قم:

انگیزه بازیکنان برای دیدار با سپاسی شیراز کم نظیر است

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: شرایط تیم صبا برای حضور در بازی هفته پایانی لیگ برتر مقابل فجر شهید سپاسی شیراز کم نظیر است.

انگیزه بازیکنان برای دیدار با سپاسی شیراز کم نظیر است

سیدمرتضی هاشمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، وضعیت تیم صبای قم در آستانه دیدار با سپاسی شیراز را مطلوب توصیف کرد و بیان داشت: روحیه بالا و انر‍ژی مضاعف بازیکنان، این نوید را می‌دهد که با شرایط ایده آل قدم به میدان بگذاریم و بتوانیم در این بازی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

وی که یکی از بازیکنان پرسابقه و باتجربه تیم فوتبال صبای قم محسوب می‌شود، در ادامه افزود: در تمرینات اخیر که بعد از بازی با مس کرمان برگزار شد، بازیکنان ما نشان دادند که پرانرژی و مصمم هستند و به کسب سه امتیاز و افتخار صعود به لیگ قهرمانان آسیا در آخرین بازی لیگ یازدهم می‌اندیشند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: با توجه به اینکه مصاف با فجر شهید سپاسی شیراز آخرین بازی ما در لیگ یازدهم به شمار می‌رود حساسیت‌های خاص خود را خواهد داشت اما در مجموع تجربیات گرانبهایی از بازی‌های قبل داریم و می‌خواهیم پیروز میدان باشیم.

وی تصریح کرد: البته کار ما در این دیدار حساس خارج از خانه برابر فجر شهید سپاسی شیراز قطعا پرفشارتر و جدی‌تر از بازی‌های قبل خواهد بود ولی تیم فوتبال صبای قم برای این دیدار از نفرات با انگیزه‌ای تشکیل شده که ظرفیت و توانایی آن را دارند تا در شیراز به سه امتیاز برسند.

هاشمی‌زاده مهم‌ترین عامل موفقیت صبای قم در این دیدار را استفاده مناسب از موقعیت‌های گلزنی دانست و بیان داشت: سپاسی شیراز آسوده خاطر از موقعیت خود در جدول رده بندی به مصاف ما می‌آید، اما تیم ما نیز رشد خوبی داشته و همچنان که از آغاز لیگ یازدهم در زمره مدعیان بوده، می‌خواهد با پیروزی در این دیدار آسیایی شود.

این بازیکن باتجربه و عضو سابق تیم‌های مطرح سپاهان اصفهان و استقلال تهران اضافه کرد: تیم ما از آغاز لیگ تاکنون در بین چهار تیم بالای جدول بوده است و اکنون نیز که می‌خواهیم به لیگ قهرمانان آسیا برویم، به‌طور قطع برتری در این دیدار مهم موجب می‌شود تا بدون نیاز به اتفاقات بازی استقلال و نفت به هدف مهم خود دست یابیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان باشگاه صبای قم در طول برگزاری بازی‌های لیگ عنوان داشت: مربیان و بازیکنان تا اینجای کار با رشادت و تحمل سختی‌های زیاد توانسته‌اند تیم را در بین مدعیان لیگ یازدهم حفظ کنند و می‌خواهند کار خود را با کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا به اتمام برسانند.

هاشمی زاده تصریح کرد: مطمئن باشید که در آخرین بازی خود مقابل سپاسی شیراز با انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت و همه بازیکنان و کادر فنی به هیچ چیز به غیر از پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار نمی‌اندیشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول