اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور

صبای قم برای آسیایی شدن باید مقاومت سپاسی را بشکند

خبرگزاری فارس: صبای قم با مسابقه برابر سپاسی شیراز به کار خود در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پایان خواهد داد.

صبای قم برای آسیایی شدن باید مقاومت سپاسی را بشکند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته پایانی از دیدارهای دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، عصر امروز با انجام 9 مسابقه همزمان به انجام می‌رسد تا تکلیف قهرمان و چهار صعودکننده این دوره لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

فوتبالیست‌های صبای قم در حالی که نتیجه دیگر دیدار همزمان با بازی آنها یعنی جدال نفت تهران و استقلال تهران را همزمان با دیدار مقابل سپاسی به صورت جدی پیگیری خواهند کرد، خوب می‌دانند که برای حفظ شانس صعود خود به لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باید پیروز دیدار با سپاسی شیراز باشند و در تمام لحظات با برنامه بازی کنند و کار را به اما و اگرها نسپارند.

در این دیدار که در حضور تماشاگران شیرازی و طرفداران تیم فوتبال سپاسی شیراز برگزار خواهد شد، تیم‌های 49 و 40 امتیازی جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در مصافی حساس برابر یکدیگر قرار می‌گیرند دیداری که برای صبای قم بیش از تمام بازی‌های دیگر در لیگ یازدهم اهمیت دارد اما شاید برای سپاسی شیراز کمتر از 33 مسابقه قبل اهمیت داشته باشد زیرا صبایی‌ها به دنبال رسیدن به آسیا هستند و نماینده شیراز همین که در لیگ برتر باقی مانده راضی است.

صبای قم در راه کسب پیروزی در این دیدار در غیاب اکبر صادقی و محسن بیات دو بازیکن اصلی خود در دیدارهای گذشته به میدان خواهد رفت ولی سایر بازیکنان این تیم در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و ویسی امیدوار است که در آخرین روز مربیگری خود در صبای قم، بازیکنان تیمش با استفاده از موقعیت‌های متعدد گلزنی و انجام مثبت وظایف خود در کارهای دفاعی، بتوانند دروازه تیم سپاسی شیراز را باز کرده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

از سوی دیگر تیم میزبان نیز سعی در استفاده از فرصت میزبانی و عبور از سد صبای قم خواهد داشت در حالی که سپاسی شیراز از آخرین بازی خود در خانه برابر صبای قم خاطره خوشی ندارد، زیرا شیرازی‌ها در لیگ نهم که با سقوط آنها به لیگ دسته اول همراه بود، در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه سنگین چهار بر یک به صبای قم باخته‌اند.

در دیگر دیدار همزمان با مسابقه صبای قم و سپاسی شیراز، تیم‌های فوتبال استقلال و نفت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که در این دیدار استقلالی‌ها برای حفظ شانس قهرمانی خود و نفتی‌ها برای رسیدن به آسیا انگیزه دارند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم با سپاسی شیراز، تراکتورسازی تبریز با ملوان بندر انزلی، استقلال تهران با نفت تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با مس سرچشمه کرمان، چهار بازی همزمان هفته پایانی لیگ یازدهم است که همگی از ساعت 19 و 20 دقیقه عصر جمعه 22 اردیبهشت ماه در شهرهای شیراز، تبریز، تهران و اصفهان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول