اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس تحرکات دیپلماتیک و رسانه‌ای برای حمایت از اسرا را خواستار شد

خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان فراکسیون "تغییر و اصلاح" وابسته به جنبش حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین تحرکات گسترده دیپلماتیک و رسانه‌ای برای حمایت از اسرای فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا در داخل زندان‌های صهیونیستی را خواستار شد.

حماس تحرکات دیپلماتیک و رسانه‌ای برای حمایت از اسرا را خواستار شد

به گزارش فارس، "صلاح بردویل" در دیدار با "احمد سعدون" رئیس پارلمان کویت در حاشیه اجلاس اتحادیه جهانی نمایندگان پارلمان های کشورهای اسلامی در کویت تاکید کرد: دشمن صهیونیستی دست به هرگونه اقدام سرکوبگرانه علیه اسرای فلسطینی می زند، این دشمن اسرا را به صورت برهنه بازرسی بدنی می کند و آنان را در سلول های انفرادی حبس می نماید.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بردویل ضمن درخواست تلاش گسترده برای آزاد سازی اسرای فلسطینی و در راس آن نمایندگان پارلمان فلسطین، افزود: هم اکنون 27 نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین در زندان های اسرائیل به حبس کشیده شده اند که در راس آنها دکتر عزیز دویک رئیس این پارلمان قرار دارد.

یک هیات پارلمانی از فراکسیون تغییر و اصلاح به منظور شرکت در اجلاس اتحادیه جهانی نمایندگان پارلمان های کشورهای اسلامی در کویت به سر می برد که متشکل از دکتر "صلاح بردویل" و مهندس "اسماعیل اشقر" است.

از سوی دیگر جنبش حماس در کرانه باختری از آحاد ملت فلسطین و گروه های فعال آن خواست تا به تلاش های خود در راستای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی اوج بخشند و در راهپیمایی‌هایی که امروز به نشانه حمایت از اسرای فلسطینی در قدس و تمامی بخش های استان های کرانه باختری برگزار می شود شرکت کنند.

حماس در بیانیه خود از تمامی اعضا و حامیان خود خواست تا در فعالیت های حمایت آمیز از اسرا که به منظور اعلام فاداری به آنان و تقویت عزم و اراده پولادین و حمایت از خانواده های صبورشان برگزار می شود، حضوری پررنگ داشته باشند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: حمایت از اسرا و تلاش جدی برای آزاد سازی آنان یک وظیفه ملی و دینی و انسانی به شمار می رود و این امر موجب یکپارچگی ملت ما و عصبانیت دشمنان ما می گردد، هر کس سعی در منحرف کردن فعالیت های همبستگی آمیز از اسرا دارد در واقع به دشمن صهیونیستی خدمت می کند و از پشت به اسرا خنجر می کشد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول