اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بان کی‌مون حل عادلانه قضیه اسرای فلسطینی را خواستار شد

خبرگزاری فارس: دبیرکل سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی را به محاکمه بازداشت‌شدگان اداری در چارچوب تضمین‌های قضایی عادلانه و یا آزادی سریع آنها فراخواند.

بان کی‌مون حل عادلانه قضیه اسرای فلسطینی را خواستار شد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "سما"، "بان کی‌مون" در بیانیه‌ای نسبت به اعتصاب غذای مستمر تعدادی از اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی بویژه بازداشت‌شدگان اداری ابراز نگرانی کرده و مسئولان این رژیم را به محاکمه و یا آزادی فوری آنها فراخواند.

کی مون همچنین بر اهمیت پرهیز از وخیم شدن حال اسرای فلسطین تاکید کرد و از همه طرف‌ها خواست تا به یک راه‌حل سریع در این باره برسند.

وی تصریح کرد که  تلاش "رابرت سیری" فرستاده خود به سرزمین اشغالی در رابطه با حل‌وفصل قضیه اسرا با همکاری طرف‌های مربوطه را به طور کامل تایید می‌کند.

از سوی دیگر تعداد زیادی از خانواده‌های اسرا و جوانان فلسطینی به دعوت هیئت عالی پیگیری امور اسرا تظاهرات همبستگی‌آمیز به سمت زندان "عوفر" واقع در غرب رام‌الله برگزار کردند.

بر اساس این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی نیز به منظور ممانعت از ورود تظاهرات‌کنندگان به داخل زندان، محیط اطراف آن را با قرار دادن بلوک‌های بتنی و بولدوزر مسدود کرد.

صدها نظامی اسرائیلی نیز به صورت بی‌سابقه‌ای در این منطقه مستقر شده‌اند و همچنین خودروهای ویژه پاشیدن آب‌های آلوده و بولدوزرهای نظامی در مکان حضور دارند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول