اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت گلایه موجه سرمایه‌گذاران

مسئولان میانه برکنار می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار میانه گفت: مسئولان باید بدانند که گلایه موجه سرمایه‌گذار از هر کدام آنها سبب برخورد شدید ما با وی و در نهایت برکناری آن مسئول خواهد بود.

مسئولان میانه برکنار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان میانه استقبال گرم مردم و مسئولان و حمایت آنها از سرمایه‌گذاران را تنها جواب شعور آنها برای حضور در شهرستان عنوان کرد.

وی غفلت از صاحبان سرمایه و فکر را سبب ویرانی کشور خواند و تاکید کرد: اگر ادبیات استقبال از سرمایه‌گذاران تغییر نکند آبروی ما ایرانیان خواهد رفت.

خلفاپور در ادامه با بیان فرموده مقام معظم رهبری که رگ حیاتی نظام در دست سرمایه‌گذاران است، گفت: هر مسئولی که بتواند جوابگوی نیاز سرمایه‌گذاران باشد در سمت خود ماندگار بوده و مسئولی که از عهده این کار بر نیاید، باید برود.

فرماندار شهرستان میانه چکیدن قطره‌ای از سرمایه هر کدام از سرمایه‌گذاران بزرگی که اعلام آمادگی کرده‌اند را سبب کفایت شهرستان در راه توسعه و آبادانی آن دانسته و افزود: سفره‌ای باز شده که قرار نیست جمع شود پس بیایید قدر این نعمت بدانیم تا زحمت‌های یک سال و نیم کشیده شده در این راه به هدر نرفته و معضل بیکاری شهرستان با حمایت از سرمایه‌گذاران حل شود.

وی در ادامه با بیان برگزاری تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی به حضور مردم برای استقبال از دوچرخه‌سواران با حضور 15 تیم خارجی و شش تیم داخلی در 24 اردیبهشت تاکید کرد و گفت: در متن این تورها مطالبی نهفته است پس باید ذهنیت مطلوب و چهره قابل قبولی از مردم و شهرمان برای دوچرخه‌سواران خارجی و داخلی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول